Ogłoszenie numer: 1949627, z dnia 2018-04-11
Prezydent Olsztyna
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
Inspektor nadzoru w wydziale inwestycji miejskich
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, w tym:
- weryfikacja dokumentacji technicznej przyszłych budów,
- weryfikacja dokumentacji prowadzonej budowy,
- rozliczanie indywidualnych zadań wg prowadzonej branży,
- dokonywanie odbiorów częściowych i końcowego budowy oraz nadzór zgodności zgłaszanych do odbioru robót zgodnie z zatwierdzonym projektem i zawartymi umowami,
- przekazywanie zrealizowanych zadań do użytkowania,
- przygotowywanie wniosków do przetargu dla zamówień podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych oraz przygotowywanie postępowań dla zamówień nie podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych, związanych z realizowanymi inwestycjami,
- przygotowywanie umów i aneksów do umów związanych z realizowanym przedsięwzięciem,
- realizacja projektów współfinansowanych ze środków europejskich,
- przeprowadzanie w okresach gwarancji, przeglądów obiektów, egzekwowanie naprawy lub usunięcia usterek w wypadku ich stwierdzenia,
- sporządzanie przedmiaru robót i szczegółowych specyfikacji dla prac nie wymagających pozwolenia na budowę,
- udział w pracach Komisji Przygotowania i Opiniowania Projektów Inwestycyjnych oraz Komisji Przetargowej.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o kierunku inżynieria środowiska,
- co najmniej 3 letni staż pracy zawodowej,
- uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń o specjalności instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- Znajomość ustaw:
- Prawo budowlane,
- Prawo zamówień publicznych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność kosztorysowania,
- bardzo dobra obsługa komputera, w tym pakiet Microsoft Office,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru,
- znajomość zasad realizacji inwestycji na podstawie Warunków Kontraktowych FIDIC.
Umiejętności:
- terminowość i dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu),
- skan lub zdjęcie uprawnień budowlanych,
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Termin składania ofert:
- 09-04-2018
Decyduje data wysłania formularza.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.