Ogłoszenie numer: 2482657, z dnia 2019-05-27
Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko
„Inspektor Nadzoru Robót Drogowych”
Inspektor Nadzoru Robót Drogowych
Miejsce pracy: Wrocław
Wymagania
Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie lub
- posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1260 z poźn. zm.),
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania niezbędne:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności drogowej lub budownictwo lądowe,
- posiada co najmniej 4 lata pracy na stanowiskach związanych z kierowaniem lub nadzorowaniem robót drogowych w firmach budowlanych lub w jednostkach budżetowych nadzorujących wykonawstwo robót,
- posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 3b ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.),
- jest członkiem Dolnośląskiej Izby Inżynierów Budownictwa i posiada, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem, wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 z późn. zm.),
- ma bardzo dobrą znajomość przepisów Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych,
- posiada znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- posiada prawo jazdy oraz dysponuje samochodem prywatnym,
- posiada bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programu do kosztorysowania NORMA.Pro oraz umiejętność korzystania z Internetu.
Wymagania dodatkowe:
- w zakresie umiejętności zawodowych:
- umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej,
- w zakresie predyspozycji osobowościowych:
- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym,
- zdolność analitycznego myślenia,
- odporność na stres.
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót Drogowych
- reprezentowanie inwestora na budowie, polegające na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych robót z projektem, pozwoleniem na budowę, warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- koordynacja przygotowania rozpoczęcia inwestycji i remontów, rozeznanie terenu budowy, dokonanie niezbędnych uzgodnień z użytkownikami obiektów, sprawdzenie kompletności przekazanej do realizacji dokumentacji i pozwoleń, przygotowywanie informacji w sprawie przeszkód w realizacji budowy i zgłaszanie uwag do działów merytorycznych;
- współudział w protokolarnym przekazywaniu i przejmowaniu terenów budowy od wykonawców dla prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
- podejmowanie, w granicach upoważnienia, odpowiednich decyzji niezbędnych dla realizacji robót wynikających z postanowień umownych,
- wnioskowanie do Działu Zamówień Publicznych Umów i Planowania o zlecenie nadzoru autorskiego niezbędnych, a wynikłych w czasie realizacji zadań, ekspertyz lub opracowań technicznych oraz podejmowanie innych decyzji w granicach upoważnienia, w sprawie wykonania robót dodatkowych,
- uzyskiwanie od Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji akceptacji protokołów
- konieczności dotyczących robót dodatkowych i uzupełniających, a po jej otrzymaniu uzyskanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz sporządzania wniosków stosownie do treści zaakceptowanych protokołów,
- przygotowywanie wniosków o zmiany do umów zgodnie z warunkami zmian przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla prowadzonych zadań, uzyskiwanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz uzyskanie akceptacji Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji do przygotowanych wniosków,
- koordynacja spraw w sprawie sprawnego rozpatrywania korespondencji dotyczącej prowadzonych inwestycji i remontów, w szczególności uzyskiwania i rozpatrywania kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe oraz wniosków o aneksy do zawartych umów;
- uzyskiwanie od wykonawców bądź samodzielne opracowywanie, jak też sprawdzanie i uzgadnianie pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym kosztorysów budowlanych, stanowiących podstawę do określenia wynagrodzenia umownego, wynagrodzenia dodatkowego oraz uzupełniającego,
- bieżąca kontrola kosztów nadzorowanej i koordynowanej inwestycji i remontów pod kątem nie przekraczania wartości umownej oraz środków przeznaczonych na daną inwestycję lub remont, jak też kontrola prawidłowości fakturowania robót wykonanych,
- organizowanie i przeprowadzanie odbiorów końcowych nadzorowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
- zgłaszanie, zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, zakończenia robót i
- uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie dla zakończonych inwestycji i remontów,
- opracowywanie bieżących i okresowych informacji o realizacji prac inwestycyjnych i remontowych,
- naliczanie, zgodnie z postanowieniami umownymi, kar umownych dla wykonawców nadzorowanych inwestycji i remontów i przekazywanie stosownych informacji do Zespołu ds. Rozliczania Inwestycji Działu Finansowo-Księgowego,
- współpraca z Zespołem ds. Rozliczania Inwestycji przy końcowym rozliczaniu kosztów budowy i rozliczeniu inwestycji zakończonych, w tym kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur doręczonych do Zarządu za prowadzone prace inwestycyjne i remontowe oraz ich sprawdzanie pod względem merytorycznym,
- wnioskowanie do Zespołu ds. Finansowo – Księgowych Działu Finansowo Księgowego o zwrot wykonawcom zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- sporządzanie protokołów PT i OT z nadzorowanych inwestycji i przekazywanie ich do Zespołu ds. Rozliczania Inwestycji Działu Finansowo-Księgowego,
- koordynacja przygotowania do zakończenia i przekazania zwrotnego prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów, ustalenie przyszłych użytkowników, poinformowanie właściwych stron o zakończeniu zadania i obowiązkach z tym związanych, rozeznanie stron do zawarcia lub kontynuacji umowy o media;
- opracowywanie, zgodnie z warunkami umownymi, harmonogramów przeglądów
- gwarancyjnych na zadaniach oraz organizowanie i przeprowadzanie tych przeglądów, jak też nadzór nad terminowym usuwaniem stwierdzonych usterek i wad oraz sporządzanie stosownych protokołów,
- określanie zakresu robót i szacowanie kosztów prac remontowych siedziby Zarządu,
- nadzorowanie robót, udział w odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych oraz okresowych przeglądach technicznych i gwarancyjnych dotyczących siedziby Zarządu,
- przygotowywanie danych do planu w zakresie rzeczowo-finansowym dla nadzorowanych inwestycji i remontów oraz przekazywanie ich do Zespołu ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania,
- współudział w przygotowywaniu szczegółowych danych technicznych dotyczących zakresu robót i szczegółowych warunków ich realizacji niezbędnych do opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego dla wszystkich zadań realizowanych przez Zarząd,
- opiniowanie przyjmowanych przez Dział Przygotowania Inwestycji dokumentacji technicznych,
- przygotowywanie, w ramach kompetencji działu, odpowiedzi na zapytania wykonawców składane do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich niezwłoczne przekazywanie do Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania,
- organizowanie i udział w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań przekazywanych do realizacji,
- dokonywanie stosownych uzgodnień z użytkownikami obiektów dotyczących terminów, zakresu i przygotowania placu budowy dla inwestycji i remontów,
- udział w pracach komisji przetargowej,
- kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych z
- zakresem działania działu,
- prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie nadzorowanych inwestycji,
- archiwizacja prowadzonej dokumentacji, oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w zakresie realizowanych zadań,
- zastępstwo pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.