Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisk urzędnicze
Inspektor nadzoru inwestorskiego
w Wydziale Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska,
stanowisko ds. utrzymania obiektów inżynierskich
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 03/2019
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- przygotowanie remontów obiektów inżynierskich: prace terenowe (oględziny, pomiary, foto itp.), załatwienie spraw formalno-prawnych
- nadzór nad wykonywaniem robót i czynności utrzymaniowych: prace terenowe (pomiary, badania, foto itp.), rozliczanie prac, korespondencja
- nadzór nad realizacja dokumentacji projektowych i realizacją robot: prace terenowe (pomiary, badania, foto itp.), rozliczanie prac, korespondencja
- przeglądy (kontrola okresowa i doraźna) obiektów: prace terenowe (oględziny, pomiary, foto itp.), dokumentacja przeglądów
- inwentaryzacja obiektów inżynierskich i komunikacyjnych: prace terenowe (pomiary, foto itp.), opisy, tabele, wykazy
- udział w rozpatrywaniu skarg i wniosków dotyczących utrzymania obiektów: prace terenowe (oględziny, foto itp.), korespondencja.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe o specjalności: mostowej, drogowo-mostowej, konstrukcyjno-budowlanej, budownictwo komunikacyjne
- staż pracy 4 lata
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: inżynierii mostowej
- prawo jazdy kat. B
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów Prawo Budowlane, Prawo Zamówień publicznych, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Ustawa o drogach publicznych, inne związane z realizacją inwestycji t.j. Prawo Wodne, ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami itd.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- praca na wysokości powyżej 3m
- praca w terenie
- praca na I piętrze, bez windy i podjazdów dla wózków inwalidzkich
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego miejsca pracy potwierdzające ww. wymagania stażowe)
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień – ksero prawa jazdy, ksero uprawnień
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
- dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(Dz.U.2016.902)
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZDM
Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako „Administrator”).
- Cel przetwarzania danych
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko. - Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”). - Odbiorcy danych
Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych: - upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji.
- Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG)
Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. - Okres przechowywania danych
Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone. - Zasady gromadzenia danych
- Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 22 1 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana.
- Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw: - prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;
- prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”);
- prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;
- prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody;
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO;
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD).
Kontakt do IOD:a.michalak@zdm.waw.pl - Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).