Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor nadzoru inwestorskiego
w Wydziale Utrzymania i Remontów Dróg
w zespole utrzymania obiektów odwodnieniowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 26/2020
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- planowanie działań utrzymaniowo/konserwacyjnych i remontowych
- przygotowywanie procedury udzielania robót utrzymaniowo-remontowych/inwestycyjnych
- kontrola nad prowadzeniem robót utrzymaniowo-remontowych/inwestycyjnych
- przygotowywanie procedury związanej z opłatami środowiskowymi, partycypacjami związanymi z opłatami wynikającymi z pozwoleń wodno-prawnych
- przygotowywanie procedury postepowań zamówień publicznych związanych z odwodnieniem dróg, w tym do uzyskania pozwoleń wodno-prawnych i związanych z nimi uwarunkowaniami, projektowaniem i budową odwodnień dróg
- udzielanie odpowiedzi na interpelacje, pisma, zapytania i wnioski radnych, urzędów, instytucji oraz mieszkańców
- dokonywanie uzgodnień projektów budowlanych pod względem przyjętych rozwiązań i zastosowań wyposażenia warunkującego prawidłową eksploatację obiektu
- prowadzenie innych działań administracyjnych w zakresie związanym z pasem drogowym
- wykonywanie czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r. z późn. zm. (obowiązki inwestora, inspektora nadzoru inwestorskiego), w tym:
- nadzór nad pracami projektowymi,
- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonawcą robót,
- weryfikacja kosztorysów powykonawczych i prowadzenie rozliczeń finansowych prowadzonych zadań, kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z przyjętym przez inwestora harmonogramem, zatwierdzanie harmonogramów prac budowlanych,
- uczestniczenie w pracach komisji zamówień publicznych, prowadzenie procedury zamówienia robót dodatkowych, uzupełniających i zamiennych w tym sprawdzenie opracowanych przez wykonawcę wycen i kosztorysów robót,
- dokonywanie odbiorów robót częściowych, końcowych, ostatecznych,
- planowanie i sprawozdawczość w zakresie powierzonych zadań, kontrola zgodności wykonania finansowego kontraktów z planami finansowymi,
- dokonywanie przeglądów technicznych w okresie gwarancyjnym i egzekwowanie od wykonawcy realizacji robót naprawczych
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe techniczne: inżynieria środowiska/sanitarna lub inny kierunek związany z projektowaniem i budową sieci wodno-kanalizacyjnej, odwodnieniowej lub inne równorzędne
- posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń – do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w rozumieniu art. 14 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane art. 12a, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych
- min. 4-lata stażu, w tym min. 1-roczny staż pracy w bezpośrednim uczestnictwie w procesie budowlanym jako wykonawca, nadzór lub zmawiający, związanym z realizacją robót budowlanych branży wodno-kanalizacyjnej
- prawo jazdy kat. B
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót budowlanych branży wodociągowych i kanalizacyjnych
- doświadczenie w jednostce pełniącej funkcję zarządcy dróg publicznych w rozumieniu art. 19 ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych z późn. zm.
- znajomość przepisów zawartych w szczególności w rozporządzeniach:
- w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (z dn.
- 2.03.1999 r.)
- w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (z dn. 3.07.2003 r.)
- biegła obsługa komputera, w tym: pakiet Office, AutoCad, Norma
- znajomość przepisów zawartych w szczególności w ustawach: o drogach publicznych (z dn. 21.03.1985 r.), o szczególnych zasadach realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (z dn. 10.04.2003), Prawo zamówień publicznych (z dn. 29.01.2004 r.), o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowisk oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (z dn. 03.10.2008 r.), Prawo budowlane (z dn. 07.071994 r.), Prawo ochrony środowiska (z dn. 27.04.2001 r.), Prawo wodne (z dn. 18.07.2001 r.)
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze ok. 4 godzin dziennie
- praca w terenie ok. 4 godzin dziennie, w granicach m. st. Warszawy
- praca w biurze (piętro III, winda przystosowana dla wózków inwalidzkich)
- prowadzenie pojazdu służbowego kat. B
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego miejsca pracy potwierdzające ww. wymagania stażowe)
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku, kopia prawa jazdy, ksero uprawnień
- podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie*
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. 2019 r. poz. 1282 j.t).
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZDM
Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako „Administrator”).
- Cel przetwarzania danych
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko. - Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”). - Odbiorcy danych
Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:- upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji.
- Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG)
Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. - Okres przechowywania danych
Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone. - Zasady gromadzenia danych
- Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 22 1 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana.
- Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:- prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;
- prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”);
- prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;
- prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody;
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO;
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD).
Kontakt do IOD: a.michalak@zdm.waw.pl - Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).