PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzorowanie przydzielonych zadań inwestycyjnych w celu ich zrealizowania zgodnie z wymogami Spółki.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą – Prawo budowlane w celu realizacji zleconych podmiotom zewnętrznym zadań inwestycyjnych zgodnie z wymaganiami Spółki,
- analizowanie i opiniowanie dokumentacji projektowej, harmonogramów robót oraz problemów związanych z realizowanymi robotami,
- bieżące nadzorowanie postępu robót w celu ich rozliczania i oceny zgodności z przyjętymi harmonogramami,
- udział w komisjach związanych z realizacją zadania inwestycyjnego (np. przekazaniu terenu budowy, opracowaniu regulaminów, odbiorach robót, przeglądach gwarancyjnych
- i pogwarancyjnych),
- monitorowanie i nadzorowanie robót pod względem przestrzegania obowiązujących przepisów
- w celu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu kolejowego i ochrony środowiska,
- udział w sporządzaniu dokumentów potwierdzających zakres i jakość wykonanych robót w tym: obmiarów, rachunków ilościowych, przejściowych świadectw płatności, protokołów odbiorów robót,
- udział w procesie tworzenia dokumentacji dla rozliczania środków trwałych w budowie.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie minimum średnie techniczne,
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z budową, utrzymaniem lub diagnostyką infrastruktury,
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- znajomość Prawa budowlanego,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomość MS Project na poziomie podstawowym,
- umiejętność podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów, współpracy, negocjowania, radzenia sobie ze stresem,
- sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- znajomość warunków kontraktowych FIDIC,
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- znajomość AutoCAD.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.