Inspektor Kontroli w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli XIV w Olsztynie
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/21/15
Miejsce pracy: Olsztyn, ul. Żołnierska 16
Termin składania ofert: 19.03.2021 r.
Szczegóły oferty
- wykonywanie zadań określonych w przepisach dotyczących kontroli prowadzonych przez Dział, w szczególności:
- udział w przygotowaniu kontroli, w tym opracowanie projektu programu/tematyki kontroli,
- przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, w zakresie: świadczeń opieki zdrowotnej, zasadności wyboru leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę, przestrzegania zasad wystawiania recept oraz zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne, zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli, kontroli doraźnych zleconych przez Prezesa Funduszu lub osoby uprawnione oraz kontroli koordynowanych zlecanych przez Departament Kontroli w Centrali Funduszu;
- prowadzenie czynności sprawdzających zgodnie z zasadami ustalonymi w art. 61w i art. 61x ustawy o świadczeniach. właściwe przechowywanie wytworzonych dokumentów w związku z prowadzonymi kontrolami lub sprawami;
- terminowa realizacja zadań;
- przestrzeganie bezpieczeństwa przekazywania danych i informacji;
- monitorowanie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności w zakresie kontroli;
- właściwe organizowanie pracy i przedstawianie propozycji jej usprawnienia;
- wykonywanie innych czynności i zadań powierzonych przez przełożonego, zgodnych z posiadanymi kwalifikacjami i zajmowanym stanowiskiem.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe pielęgniarskie lub wyższe (w tym wymagane średnie pielęgniarskie);
- lata pracy zawodowej: minimum trzy lata pracy zawodowej.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności programów Word, Excel);
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz 1398, z późn. zm.);
- doświadczenie zawodowe w placówkach służby zdrowia;
- znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych;
- odporność na stres;
- umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- prawo jazdy kategorii B.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów) .
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW