Miejsce pracy: Pruszków
- Kontrola rozliczeń zakładu:
- Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów;
- Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług;
- Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań;
- Sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do fakturowania;
- Przygotowywanie raportów rozliczeniowych;
- Wsparcie pracowników wytwórni w obsłudze klientów;
- Pomoc organizacyjna dla wytwórni w procesach logistycznych;
- Inne prace administracyjne i biurowe zlecone przez przełożonego.
- Minimum wykształcenie średnie (preferowane o profilu ekonomicznym lub budowlanym);
- Doświadczenie w dziale wsparcia sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki /transportu;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (PowerPoint, Excel);
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem;
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w tygodniu roboczym.
- Staranność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań;
- Samodzielność i aktywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista;
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę i umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Konkurencyjne wynagrodzenie i zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit; która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Elastyczne godziny pracy;
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym- jeden dzień w tygodniu na home office;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy, a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”.
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet!
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania