Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin
Inspektor farmaceutyczny

Inspektor farmaceutyczny

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
4 godz. temu
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor farmaceutyczny
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 144572

Warunki pracy

- Praca w środowisku biurowym, głównie w siedzibie urzędu. Budynek, w którym mieści się siedziba inspektoratu jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Lokal inspektoratu położony jest na 6 piętrze - dostępna winda.


- Częste wyjazdy praca terenowo – biurowa, praca poza siedzibą urzędu związana z przeprowadzaniem kontroli, praca wymagająca sprawności obu rąk; praca wymagająca szczególnej koncentracji.


- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.


- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30

Zakres zadań

  • Kontrolowanie działalność placówek obrotu detalicznego produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi (kontrole planowe, sprawdzające i doraźne).
  • Pobieranie próby produktów leczniczych, leków recepturowych i aptecznych do badań jakościowych.
  • Kontrolowanie obrót środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami kat. I
  • Kontrolowanie reklamy produktów leczniczych.
  • Opiniowanie przydatność lokalu na lokal apteki, apteki szpitalnej i placówki pozaaptecznej
  • Wyjaśnianie doraźne skargi i interwencje klientów i pacjentów podległych placówek
  • Prowadzenie dokumentację w zakresie kontrolowanych jednostek.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe farmaceutyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego wykonywanie czynności zawodowych farmaceuty w aptece lub hurtowni farmaceutycznej
  • prawo wykonywania zawodu farmaceuty
  • znajomośc przepisów prawa farmaceutycznego
  • znajomośc przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • wiedza fachowa z dziedziny farmacji
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • specjalizacja w zakresie farmacji aptecznej
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office i Internetu
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • opinia o kandydacie wydana przez właściwą okręgową izbę aptekarską

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówOświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. BZaświadczenie o rękojmi z właściwej okręgowej izby aptekarskiej Uwaga: Warunkiem podpisania umowy jest złożenie oświadczenia o braku konfliktu interesów (art.114a ustawy Prawo Farmaceutyczne) zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 24 sierpnia 2018r. w sprawie oświadczeń o braku konfliktu interesów (Dz.U. 2018 poz. 1658)

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-30 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komplet dokumentów proszę złożyć (przesłać) w zaklejonej kopercie na adres:
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny
ul. Niemcewicza 26 pok. 616
71-520 Szczecin
z dopiskiem na kopercie INSPEKTOR FARMACEUTYCZNY - Szczecin

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz