Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniach biurowych na II piętrze w budynku przy ul. Ofiar Oświęcimskich 12 we Wrocławiu.
- Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (brak windy, pomieszczenia na piętrze).
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa urzadzeń wielofinkcyjnych (drukarka, ksero, skaner).
- Delegacje służbowe na terenie województwa dolnośląskiego do jednostek kontrolowanych.
Zakres zadań
- Przeprowadza kontrole obrotu i warunków przechowywania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w placówkach podległych Inspekcji,
- Pobiera leki do badań jakościowych i ilościowych,
- Ocenia lokal przeznaczony na aptekę, punkt apteczny, placówkę obrotu pozaaptecznego,
- Zabezpiecza przeterminowane środki odurzające, substancje psychotropowe i prekursory kategorii 1, wydaje zgody na ich posiadanie,
- Prowadzi postępowania wyjaśniające w przypadku zgłoszenia podejrzenia braku spełnienia wymagań jakościowych produktu leczniczego lub wyrobu medycznego,
- Prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawie skarg i wniosków związanych z przestrzeganiem przepisów Prawa farmaceutycznego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe farmaceutycznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w zawodzie farmaceuty, mile widziane doświadczenie w aptece szpitalnej;
- Znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne i aktów wykonawczych;
- Znajomość ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii i aktów wykonawczych;
- Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Komunikatywność;
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Złożenie oświadczenia o braku konfliktu interesów oraz informacji, o których mowa w art. 114a ust. 6 ustawy Prawo farmaceutyczne (przed zawarciem umowy o pracę)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- https://wif.wroclaw.pl/download/95/35232/oswiadczenieRODOzdnia27listopada2019.pdf
- https://wif.wroclaw.pl/download/95/49717/oswiadczeniewzwiazkuzubieganiemsieostanowiskowsluzbiecywilnej.pdf
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówUwaga: Warunkiem podpisania umowy jest złożenie oświadczenia o braku konfliktu interesów (art.114a ustawy Prawo Farmaceutyczne) zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 24 sierpnia 2018r. w sprawie oświadczeń o braku konfliktu interesów (Dz.U. 2018 poz. 1658)Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-31 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 12
50-069 Wrocław
z dopiskiem "Inspektor farmaceutyczny Wrocław"
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Szanowni Państwo,
Wskazanie Administratora
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny we Wrocławiu; adres Inspektoratu: ul. Ofiar Oświęcimskich 12, 50 – 069 Wrocław, tel. 71 715 85 00, fax. 71 715 85 01, e-mail: sekretariat@wif.wroclaw.pl
Wskazanie Inspektora Ochrony Danych
Administrator powołał Inspektora Ochrona Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wif.wroclaw.pl, tel. 71 715 85 08
Cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora farmaceutycznego w służbie cywilnej.
Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 4, 26,28,29,29a, 31 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1233 z późn.zm.) oraz art. 22(1) §1 i §4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) w zw. z art. 6 ust. 1 c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. WEL 119 z 4.05.2016 r.), zwaną dalej w skrócie RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie danych osobowych podawanych w oparciu o zgodę kandydata na dane stanowisko pracy.
Obowiązek podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest umożliwiających Pani/Pana identyfikację jest obowiązkiem wynikającym z przepisu prawa, jeśli Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny we Wrocławiu tych danych nie będzie posiadał, to nie będzie możliwe zrealizowanie celu przetwarzania.
Informacje o odbiorcach danych
Państwa dane osobowe nie będą udostępniane żadnych odbiorcom. Administrator nie przekazuje Państwa danych osobowych poza teren Rzeczpospolitej Polskiej, Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub do organizacji międzynarodowej.
Okres przechowywania danych
Złożone aplikacje zawierające dane osobowe są niszczone niezwłocznie po zakończeniu naboru z tym, że aplikacje kandydatów wyłonionych przez Komisję rekrutacyjną, z wyjątkiem kandydata, który został zatrudniony, niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru. Aplikacje złożone w toku naboru zwraca się kandydatowi na jego wniosek złożony najpóźniej do czasu zakończenia naboru.
Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Podane przez Państwa dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do zautomatyzowanej decyzji.
Prawa osoby, której dane dotyczą
W związku z podaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
3) prawo do ich usunięcia, w przypadku uznania, że nie ma podstaw do tego, abyśmy przetwarzali Państwa dane osobowe,
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Państwem działań, jeżeli Państwa zdaniem posiadamy nieprawidłowe dane na Państwa temat lub przetwarzamy je bezpodstawnie lub jeżeli nie chcą Państwo, abyśmy je usunęli, gdyż są Państwu potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub na czas wniesionego przez Państwa sprzeciwu względem przetwarzania danych,
5) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, co do danych których podanie jest dobrowolne,
6) prawo do przenoszenia danych,
7) prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzamy Państwa dane osobowe niezgodnie z prawem;
8) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych – w zakresie w jakim przetwarzamy dane na podstawie Państwa zgody. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody.
Wyżej wymienione prawa, z wyjątkiem prawa wskazanego w pkt. 7 tj. prawa wniesienia skargi, można zrealizować poprzez kontakt z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wif.wroclaw.pl