Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 21 maja 2018 r.
Główne odpowiedzialności:
- controlling personalny – dokonywanie okresowych analiz poziomu i struktury zatrudnienia, etatyzacji, okresowych planów i sprawozdań z zakresu ZZL.
Charakterystyka pracy:
- przetwarzanie danych statystycznych dotyczących spraw kadrowych, w szczególności przygotowywanie okresowych planów i sprawozdań;
- współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Biura Kadr i Szkoleń w zakresie planów i sprawozdań, w szczególności spraw nietypowych i niestandardowych;
- współpraca w niezbędnym zakresie z komórkami organizacyjnymi Urzędu, Radą m.st. Warszawy, Zarządami i Radami Dzielnic oraz innymi instytucjami i urzędami;
- udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi w sprawach dotyczących danych statystycznych;
- testowanie nowych rozwiązań konfiguracyjnych w SAP w zakresie wykonywanych zadań,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in.: Kodeks pracy, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych.
Miejsce pracy
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek wyposażony w podjazd oraz windę umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim do budynku.
Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Drzwi wejściowe do pomieszczenia pracy umożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi oraz przemieszczeniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016. poz. 902z póżn. zm.);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną;
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia;
- minimum 3-letni staż pracy;
- powyżej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie ZZL, przygotowywania analiz statystycznych;
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatu, komunikacja, współpraca, samodzielność.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunku ZZL, administracja, psychologia, socjologia lub jednolite magisterskie na kierunku prawo.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.