Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Włocławek Inspektor w Administracji Publicznej Włocławek
Inspektor ds. realizacji i nadzoru inwestycyjnego w Wydziale Inwestycji

Inspektor ds. realizacji i nadzoru inwestycyjnego w Wydziale Inwestycji

Urząd Miasta Włocławek
Włocławek
praca stacjonarna
1960 dni temu

Ogłoszenie numer: 2603737, z dnia 2019-08-12

Urząd Miasta Włocławek

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019, poz. 1282), Prezydent Miasta Włocławek ogłasza nabór kandydatów na wolne

 

stanowisko Inspektor ds. realizacji i nadzoru inwestycyjnego w Wydziale Inwestycji, Referat Planowania, Realizacji i Nadzoru Inwestycji – III stanowisko


w Urzędzie Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek

Inspektor ds. realizacji i nadzoru inwestycyjnego w Wydziale Inwestycji

Miejsce pracy: Włocławek

 

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo;
  • uprawnienia specjalistyczne: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
  • niekaralność / brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym;
  • obsługi komputera – pakiet Microsoft Office;
  • co najmniej 3 – letni staż pracy.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku /staż pracy – doświadczenie w wykonawstwie i nadzorze inwestycji;
  • inne umiejętności: obsługa urządzeń biurowych – ksero, faks, skaner;
  • predyspozycje osobowościowe: zdolność podejmowania decyzji, sumienność , samodzielność, sprawność, komunikatywność, umiejętność stosowania i interpretowania przepisów, myślenie strategiczne, zdolność planowania i organizowania pracy, umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy

Warunki pracy na stanowisku:

  • wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy;
  • lokalizacja stanowiska pracy: pomieszczenia biurowe znajdują się na V piętrze w budynku Urzędu Miasta Włocławek przy Zielonym Rynku 11/13 z możliwością korzystania z windy. Praca wymaga przemieszczania się między pokojami, budynkami Urzędu zlokalizowanymi na terenie miasta oraz pobytu na terenie realizowanych inwestycji (w tym plac budowy).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Włocławek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w czerwcu 2019 r., nie wyniósł co najmniej 6%.


Wymagane dokumenty:

  • własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
  • własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
  • wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy;
  • własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
    • nieposzlakowanej opinii;
    • niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na wolne stanowisko pracy zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego );
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
    • wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Gminę Miasto Włocławek, reprezentowanej przez Prezydenta Miasta Włocławek z siedzibą przy Zielonym Rynku 11/13 we Włocławku danych osobowych, do celów aktualnej rekrutacji, stosownie do art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L. 119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),w następującym zakresie:
      • imię (imiona) i nazwisko,
      • imiona rodziców,
      • datę urodzenia,
      • miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
      • wykształcenie,
      • przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
    • posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.)*;
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy na podstawie umowy o pracę*.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty