Ogłoszenie numer: 6014247, z dnia 2021-11-23
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
Inspektor ds. planowania w Wydziale budżetu
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW: 1
PODSTAWOWE OBOWIĄZKI
Do podstawowych zadań należeć będzie:
- monitorowanie prawidłowości stosowania w procesie planowania, uchwalania i wykonywania budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej, zasad wynikających z obowiązujących regulacji prawnych, w tym odnoszących się do planów finansowych miejskich jednostek organizacyjnych,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Olsztyna i zarządzeń Prezydenta Olsztyna w przedmiocie planowania, uchwalania i realizacji budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej,
- opracowywanie założeń, procedur i instrukcji zapewniających prawidłowy przebieg procesów planowania,
- sporządzanie informacji i analiz z zakresu z zakresu budżetu miasta, wieloletniej prognozy finansowej oraz planów finansowych miejskich jednostek organizacyjnych, na potrzeby planowania, kontroli i zarządzania finansami miasta, w tym zarządzania długiem,
- ustalanie i rekomendowanie rozwiązań merytorycznych w sprawach prowadzonych na stanowisku w zakresie wynikającym z przepisów prawa i obowiązujących procedur.
Wymagania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ)
- obywatelstwo polskie,
- co najmniej 3 letni staż pracy,
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- znajomość przepisów (poziom bazowy):
- ustawa o finansach publicznych
- ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
- ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ustawa o samorządzie gminnym i powiatowym - znajomość zagadnień makroekonomicznych,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów Word i Excel.
KWALIFIKACJE DODATKOWE
- co najmniej 2 lata stażu pracy w jednostce administracji publicznej na stanowisku realizującym zadania związane z gospodarką finansową, gromadzeniem i rozdysponowywaniem środków publicznych
UMIEJĘTNOŚCI
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność prawidłowego stosowania wiedzy,
- umiejętność pracy w zespole,
- terminowość i dokładność,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- kultura osobista.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
- list motywacyjny
- skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich,
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu),
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadkach ich posiadania)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.