Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Olsztyn Inspektor w Administracji Publicznej Olsztyn
Inspektor ds. Planowania w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Olsztyna

Inspektor ds. Planowania w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Olsztyna

Prezydent Olsztyna
Olsztyn
specjalista (mid)
praca stacjonarna
898 dni temu

Ogłoszenie numer: 6570114, z dnia 2022-02-28

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

Inspektor ds. Planowania w Wydziale Budżetu Urzędu Miasta Olsztyna

Miejsce pracy: Olsztyn

 

Opis stanowiska

LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW: 1
 

PODSTAWOWE OBOWIĄZKI

Do podstawowych zadań należeć będzie:

  • monitorowanie prawidłowości stosowania w procesie planowania, uchwalania i wykonywania budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej, zasad wynikających z obowiązujących regulacji prawnych, w tym odnoszących się do planów finansowych miejskich jednostek organizacyjnych,
  • przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Olsztyna i zarządzeń Prezydenta Olsztyna w przedmiocie planowania, uchwalania i realizacji budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej,
  • opracowywanie założeń, procedur i instrukcji zapewniających prawidłowy przebieg procesów planowania,
  • sporządzanie informacji i analiz z zakresu z zakresu budżetu miasta, wieloletniej prognozy finansowej oraz planów finansowych miejskich jednostek organizacyjnych, na potrzeby planowania, kontroli i zarządzania finansami miasta, w tym zarządzania długiem,
  • ustalanie i rekomendowanie rozwiązań merytorycznych w sprawach prowadzonych na stanowisku w zakresie wynikającym z przepisów prawa i obowiązujących procedur.

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ)

  • obywatelstwo polskie,

  • co najmniej 3 letni staż pracy,

  • wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie,

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  • znajomość przepisów (poziom bazowy):
    - ustawa o finansach publicznych
    - ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
    - ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    - ustawa o samorządzie gminnym i powiatowym

  • znajomość zagadnień makroekonomicznych,

  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów Word i Excel.

KWALIFIKACJE DODATKOWE

  • co najmniej 2 lata stażu pracy w jednostce administracji publicznej na stanowisku realizującym zadania związane z gospodarką finansową, gromadzeniem i rozdysponowywaniem środków publicznych

UMIEJĘTNOŚCI

  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność prawidłowego stosowania wiedzy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • terminowość i dokładność,
  • komunikatywność,
  • samodzielność,
  • kultura osobista.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA

  • list motywacyjny
  • skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego w dziedzinie sektora finansów publicznych  - dla kandydata z wykształceniem wyższym,
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadkach ich posiadania) - dla kandydata z wykształceniem wyższym ekonomicznym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty