Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o
Lider na rynku usług przewozowych miasta Poznania i okolic poszukuje kandydatów na stanowisko:
Inspektor ds. Planowania i Rozliczania Energii Elektrycznej, Materiałów oraz Sporządzania Analiz Techniczno-Ekonomicznych
Miejsce pracy: Poznań
Główne obowiązki na stanowisku:
- kosztorysowanie i rozliczanie robót związanych z utrzymaniem w sprawności technicznej urządzeń elektroenergetyki trakcyjnej (sieć trakcyjna, stacje prostownikowe, napędy zwrotnic, systemy sterowania i zabezpieczenia ruchu tramwajowego)
- prowadzenie sprawozdawczości rzeczowo-finansowej z działalności wydziału, kontrola realizacji planów rzeczowych oraz nakładów finansowych, analiza techniczno-ekonomiczna działalności wydziału
- planowanie i zamawianie materiałów na potrzeby wydziału, planowanie i rozliczanie energii elektrycznej.
- tworzenie dokumentacji na potrzeby wydziału
Od Kandydatów oczekuje się:
- wykształcenia min. średniego, preferowane o spec. energetyka, trakcja elektryczna
- posiadania doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (mile widziane)
- znajomości obsługi komputera (MS Excel, MS Word, IFS, NORMA)
- umiejętności sporządzania analiz, sprawozdań, kosztorysów, pracy z bazami danych
- komunikatywności
- sumienności, dokładności
- inicjatywy w działaniu, samodzielności
Oferujemy:
- stabilne warunki pracy, umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego w tym udział w szkoleniach zawodowych, możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych na kursach/szkoleniach
- pakiet socjalny wspierający aktywność i wypoczynek pracowników
- preferencyjne warunki korzystania z usług własnych
Miejsce Pracy: Poznań, ul. Szwajcarska 15, Franowo
Termin nadsyłania aplikacji 10.12.2017 r.