Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor ds. płac w Dziale Kadr i Administracji
w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ul. J. Bema 91, 01-233 Warszawa
Termin składania dokumentacji do dnia 7 października 2022 r. do godz. 16.00
Numer referencyjny: 43/2022
- naliczanie wynagrodzeń pracowników OPS Wola,
- sporządzenie przelewów i poleceń księgowania,
- obsługa umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło),
- prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniem pracownika,
- rozliczenia z ZUS,
- rozliczenia z Urzędem Skarbowym,
- wystawianie zaświadczeń dla pracowników Ośrodka,
- obsługa PPK,
- rozliczanie benefitów pracowniczych,
- przygotowywanie sprawozdań.
Miejsce pracy:
Praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy ul. Bema 91 w Warszawie. Budynek wyposażony jest w podjazd. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Bema 91. Wykonywanie czynności na stanowisku pracy związane jest z obsługą komputera, urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz pomiędzy budynkami Ośrodka. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Warunki zatrudnienia:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy niezwłocznie po zakończeniu konkursu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej (zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie,
- minimum 4-letni staż pracy,
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze na stanowisku obsługi płac lub doświadczenie w zakresie kontroli płac,
- znajomość przepisów w zakresie: kodeksu pracy, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- umiejętność biegłej obsługi komputera w tym obsługa pakietu biurowego (MS Office / Libra Office – wymagana bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego).
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe I i/lub II stopnia na kierunkach: ekonomia, prawo, studia podyplomowe w zakresie kadry i płace,
- dwuletni staż w pomocy społecznej i/lub 2 lata stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej i/lub 1 rok stażu pracy na stanowisku urzędniczym,
- znajomość systemu PŁATNIK,
- znajomość systemów kadrowo – płacowych,
- doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze pracowników.
Pożądane kompetencje:
- szybkość i efektywność działania,
- zdolności analityczne,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- rzetelność, sumienność, samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- pracę w innowacyjnej instytucji,
- pracę w życzliwym zespole, wsparcie kierownika,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego i udział w atrakcyjnych szkoleniach,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
- możliwość przystąpienia do programu opieki medycznej,
- możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie (w ramach grupowego ubezpieczenia).