- Przygotowywanie zamówień w zakresie wyposażenia pracowników, biur i budów w sprzęt biurowy oraz sprzęt BHP.
- Rozliczanie kosztów wyposażenia pracowników, biur i budów.
- Prowadzenie magazynu meblowego, przyjmowanie i wydawanie mebli dla budów.
- Nadzór i ewidencja stanu technicznego przyjmowanego i wydawanego sprzętu.
- Sporządzanie sprawozdań, prowadzenie bazy danych, kartotek oraz rejestrów w zakresie wyposażenia pracowników, biur i budów. Inwentaryzacja.
- Inwentaryzacje sprzętu i środków trwałych firmy.
- Wykształcenie techniczne (średnie lub zawodowe),
- Wiedza z zakresu zarządzania środkami trwałymi,
- Prawo jazdy kat. B,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku: min. 1 rok
- Obsługa komputera i znajomość programów Excel, Word, Outlook
- Pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022,
- Udział w realizacji dużego kontraktu drogowego S19 Domaradz – Iskrzynia,
- Przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
- Pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
- Atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
- Stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
- Możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- Transparentny system premiowy,
- Pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem, połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych)
- Możliwość pracy zdalnej w wymiarze 4 dni w miesiącu.
Nasza historia zaczęła się w 1945r. od odbudowy mostów po II wojnie światowej. W Warszawie, gdzie mamy główną siedzibę, niemal wszystkie mosty zostały zbudowane lub przebudowywane właśnie przez nas. Jako generalny wykonawca realizujemy projekty na terenie całej Polski we wszystkich kluczowych obszarach budownictwa: OGÓLNEGO, PRZEMYSŁOWEGO, ENERGETYCZNEGO, INFRASTRUKTURALNEGO ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA.
Nasz zespół tworzy obecnie ponad 800 pracowników Mostostalu Warszawa S.A., i niemal 1500 w całej grupie kapitałowej. W 2022r. uzyskaliśmy tytuł POLAND'S BEST EMPLOYERS.
Jesteśmy firmą notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych od 1993 roku.
Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest ACCIONA – międzynarodowa organizacja zatrudniająca ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.
Poznaj
MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.
Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.