Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Umowa o pracę na czas określony od dnia zatrudnienia do dnia 31.12.2018 r.
Główne odpowiedzialności:
- Nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów. Przygotowywanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów prowadzonych przez komórki w ramach projektu.
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji i sprawozdań z realizowanych projektów. Gromadzenie informacji dotyczących realizowanych projektów między innymi z udziałem funduszy europejskich.
- Współpraca z otoczeniem rynkowym, w tym naukowym, pozarządowym
- i gospodarczym w celu realizacji projektów.
Charakterystyka pracy
- Nadzór nad rozliczaniem projektu „Rewitalizacja – wspólna sprawa” współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, zgodnie z harmonogramem zadań projektowych.
- Nadzór finansowy nad zadaniami realizowanymi przez partnerów projektu.
- Planowanie czynności projektowych i kontrola ich wykonania.
- Wybór wykonawców zewnętrznych do realizacji zadań projektu zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz nadzór nad ich realizacją.
- Gromadzenie, analiza i udostępnianie komórkom i jednostkom organizacyjnym informacji o stanie realizacji projektu.
- Weryfikacja wydatkowania środków, dokonywanych zamówień, zleceń i umów pod kątem ich zgodności z przepisami dotyczącymi funduszy europejskich.
- Wprowadzanie zmian do budżetu projektu oraz budżetu m.st. Warszawy i Wieloletniej Prognozy Finansowej dotyczących realizowanego projektu.
- Prowadzenie prac projektowych w Urzędzie m.st. Warszawy polegających na tworzeniu dokumentów związanych z projektem, opisywaniu faktur i przekazywaniu ich właściwym komórkom Urzędu m.st. Warszawy.
- Współpraca z Partnerami zaangażowanymi w realizację projektu, w zakresie rozliczania i monitorowania projektu.
- Sporządzanie okresowych wniosków o płatność w zakresie finansowym wymaganych przez Instytucję Pośredniczącą, z wykorzystaniem Centralnego systemu teleinformatycznego SL2014.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu m.st. Warszawy, jednostkami pomocniczymi i organizacyjnymi m.st. Warszawy oraz podmiotami zewnętrznymi, w tym m.in. urzędami centralnymi oraz jednostkami samorządu terytorialnego na rzecz wdrażania projektu „Rewitalizacja – wspólna sprawa” współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 .
- Opracowywanie dla potrzeb Prezydenta i Rady Miasta półrocznych i rocznych sprawozdań z realizacji projektu.
- Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji projektowej.
- Prowadzenie zmian w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
- Realizacja projektu zgodnie z metodyką PRINCE2.
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych z zakresu polityki spójności na lata 2014-2020 (w tym w szczególności Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020, Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, Wytycznych w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014-2020,), finansów publicznych, zamówień publicznych, samorządu gminnego, ochrony danych osobowych oraz rewitalizacji.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
Miejsce pracy
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Brak windy w budynku. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety niedostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz bezpośrednią i telefoniczną obsługa klienta. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016.poz.902)
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie wyższe min. I stopnia
- minimum 3-letni staż pracy
- doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w zakresie przygotowywania projektów do realizacji lub w pozyskiwaniu środków finansowych na realizację projektów lub doświadczenie w zakresie wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków z funduszy europejskich
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (weryfikowana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej)
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe min. I stopnia zgodnie z kierunkiem specjalizacji, Zarządzanie, Finanse, Administracja samorządowa lub publiczna
- doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w zakresie przygotowywania projektów do realizacji lub w pozyskiwaniu środków finansowych na realizację projektów lub doświadczenie w zakresie wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych, innych niż fundusze europejskie
- pożądane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, otwartość na zmiany, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.