Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Inspektor w Administracji Publicznej Warszawa
Inspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów w Wydziale Dostępności w Biurze Pomocy i Projektów Społecznych

Inspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów w Wydziale Dostępności w Biurze Pomocy i Projektów Społecznych

Urząd m.st. Warszawy
Warszawa
praca stacjonarna
1612 dni temu

Prezydent miasta stołecznego Warszawy

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy

pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa

Inspektor ds. koordynacji realizacji i rozliczania projektów
w Wydziale Dostępności
w Biurze Pomocy i Projektów Społecznych

Nazwa projektowa stanowiska: koordynator projektu oraz specjalista ds. promocji i
informacji

 

(Umowa o pracę na czas określony – na czas realizacji projektu. Przewidywany czas
realizacji projektu do 31 sierpnia 2022 r.)

 

Projekt pn. „Equal chances – equal work"

 


Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Współpracy Dwustronnej Mechanizmu Finansowego
Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 w
ramach programu Social Dialogue Decent Work


Termin składania dokumentów: 27 lipca 2020 r.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


Główne odpowiedzialności:

  • Prowadzenie działań związanych z koordynacją, przygotowaniem projektów.
  • Koordynacja projektów. Nadzór nad realizacją i rozliczaniem projektów. Przygotowywanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniami w trybie zamówień publicznych i realizacją umów prowadzonych przez komórki w ramach projektów.
  • Współpraca z otoczeniem rynkowym, w tym naukowym, pozarządowym i gospodarczym w celu realizacji projektów.
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji i sprawozdań z realizowanych projektów. Gromadzenie informacji dotyczących przygotowywanych i realizowanych projektów, między innymi z udziałem funduszy europejskich.

Charakterystyka pracy:

  • Koordynacja i realizacja projektów, w tym w szczególności projektu pn.: „Equal changes – equal work" finansowanego ze środków Funduszu Współpracy Dwustronnej Mechanizmu Finansowanego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021, i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014 – 2021 w ramach programu Social Dialogue Decent Work, zgodnie z harmonogramem zadań projektowych i metryczką PRINCE2. Prowadzenie monitoringu projektów zgodnie z wytycznymi Innovation Norway oraz nadzór merytoryczny i finansowy nad realizacją zadań przez partnerów projektów,
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu m.st. Warszawy, jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy oraz partnerami i podmiotami zewnętrznymi na rzecz wdrażania projektów a także z Innovation Norway i oraganizacjami norweskimi,
  • Opracowywanie okresowych oraz końcowego sprawozdania z realizacji projektów w zakresie merytorycznym na potrzeby Prezydenta i Rady Miasta oraz wymaganych przez Innovation Norway, w tym wniosków o płatność, a także opracowanie i gromadzenie dokumentacji projektowej, rekrutacyjnej, przetargowej,
  • Wybór wykonawców zewnętrznych do realizacji zadań projektów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych i zasadą konkurencyjności oraz nadzór nad ich realizacją,
  • Organizacja konferencji promocyjnych w ramach projektu oraz koordynacja i prowadzenie działań informacyjno – promocyjnych w zakresie działań projektu, a także planowanie innych czynności projektowych oraz koordynacja i kontrola ich wykonania.
  • Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020, Wytyczne w zakresie wykorzystania środków Funduszu Współpracy Dwustronnej Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021, Regulacje w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021, w tym w szczególności wytyczne w zakresie komunikacji i identyfikacji wizualnej projektów i programów w ramach funduszy EOG i funduszy norweskich, konwencja ONZ o prawach osób niepełnosprawnych, ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej oraz przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:


Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek wyposażony w windy dostosowane do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.


Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

 

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
  • minimum 3 lata stażu pracy,
  • powyżej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie:
    - przygotowywania projektów do realizacji z wykorzystaniem środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej lub
    - pozyskiwania środków finansowych na realizację projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej lub
    - wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej,
  • wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatu, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunkach: zarządzanie, finanse, administracja samorządowa lub publiczna,
  • powyżej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie:
    • przygotowywania projektów do realizacji z wykorzystaniem środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej lub
    • pozyskiwania środków finansowych na realizację projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej lub
    • wdrażania projektów realizowanych z wykorzystaniem środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
 

Podobne oferty