ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Inspektor ds. koordynacji inwestycji i remontów
w Wydziale Organizacji i Zarządzania Projektowego
Biura Pomocy i Projektów Społecznych
Urzędu m.st. Warszawy
w Wydziale Organizacji i Zarządzania Projektowego
Biura Pomocy i Projektów Społecznych
Urzędu m.st. Warszawy
Główne odpowiedzialności:
- Koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych realizowanych przez jednostki m.st. Warszawy.
- Ocena stanu realizacji tych inwestycji i remontów w kontekście zaplanowanego do realizacji w danym roku budżetowym zakresu rzeczowego i finansowego.
- Wskazywanie problemów i zagrożeń mających wpływ na proces realizacji inwestycji oraz przedkładanie propozycji rozwiązań naprawczych.
- Weryfikacja planów rzeczowo - finansowych inwestycji przewidzianych do realizacji w danym roku budżetowym. Ocena merytoryczna wniosków realizatorów inwestycji finansowanych z budżetu m.st. Warszawy o przekazanie środków finansowych z tytułu zrealizowanego zakresu rzeczowego.
- Przygotowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów.
Charakterystyka pracy:
- Bieżąca analiza potrzeb dotyczących zadań inwestycyjnych, tj. remontów, modernizacji lub budowy obiektów, w jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy działających w zakresie pomocy społecznej.
- Praca na stanowisku jest związana z wizytowaniem jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy nadzorowanych przez Biuro w związku z analizą potrzeb dotyczących zadań inwestycyjnych (np.remontów, modernizacji, budowy obiektów) w jednostkach oraz miejsc realizacji inwestycji.
- Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją budżetu Biura oraz jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy nadzorowanych przez Biuro na zadania inwestycyjne z zakresu pomocy społecznej.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zadań inwestycyjnych wykonywanych przez Biuro i jednostki organizacyjne m.st. Warszawy nadzorowane przez Biuro.
- Koordynacja i przygotowywanie propozycji zmian w dokumentach budżetowych dotyczących zadań inwestycyjnych w zakresie działalności Biura i jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy działających w obszarze pomocy społecznej.
- Bieżąca analiza potrzeb dotyczących zadań inwestycyjnych w jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy działających w zakresie pomocy społecznej.
- Wykonywanie analiz ekonomiczno – finansowych dotyczących zadań inwestycyjnych.
- Analiza sprawozdań merytorycznych i finansowych z wykonania budżetu m.st. Warszawy w zakresie zadań inwestycyjnych zrealizowanych w obszarze pomocy społecznej.
- Prowadzenie spraw związanych z częściowym pokryciem kosztów poniesionych przez repatriantów na remonty lub adaptację lokali mieszkaniowych.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością regulacji prawnych w szczególności z zakresu: zamówień publicznych, prawa budowlanego, finansów publicznych, samorządu gminnego oraz samorządu powiatowego.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Windy oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie, oraz bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1202 z późn. zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera (weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną),
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia techniczne,
- min. 3 - letni staż pracy,
- min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe z zakresu infrastruktury, w zakresie zadań wskazanych w charakterystyce pracy.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia prawnicze,
- min. 4 – letni staż pracy,
- uprawnienia budowlane,
- dążenie do rezultatów, elastyczne myślenie, zdolności analityczne, samodzielność.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe z zakresu infrastruktury,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1202 z późn. zm.),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.)” .