ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Główne odpowiedzialności:
- Ocena stanu realizacji tych inwestycji i remontów w kontekście zaplanowanego do realizacji w danym roku budżetowym zakresu rzeczowego i finansowego.
- Wskazywanie problemów i zagrożeń mających wpływ na proces realizacji inwestycji oraz przedkładanie propozycji rozwiązań naprawczych.
- Weryfikacja planów rzeczowo - finansowych inwestycji przewidzianych do realizacji w danym roku budżetowym.
- Kompleksowe opracowywanie procedur związanych z dozorowaniem i monitoringiem w odniesieniu do inwestycji. Przygotowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji.
Charakterystyka pracy:
- Monitorowanie przebiegu realizacji zadań inwestycyjnych ogólnomiejskich oraz powierzonych do realizacji Dzielnicom m.st. Warszawy zadań w zakresie budowy dróg powiatowych, ujętych w budżecie m.st. Warszawy, wskazanych przez przełożonego, w szczególności:
- uzyskiwanie informacji o stanie formalno-prawnym realizacji zadań inwestycyjnych,
- uzyskiwanie informacji o stanie zaawansowania rzeczowego realizacji zadań inwestycyjnych,
- udział w spotkaniach koordynacyjnych,
- wizytacje placów budów w celu dokonania oceny stanu realizacji zadań w ujęciu rzeczowym,
- udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych;
- Ocena stanu realizacji tych inwestycji w kontekście zaplanowanego do realizacji w danym roku budżetowym zakresu rzeczowego i finansowego;
- Wskazywanie problemów i zagrożeń mających wpływ na proces realizacji inwestycji ogólnomiejskich oraz przedkładanie propozycji rozwiązań naprawczych;
- Weryfikacja planów rzeczowo-finansowych inwestycji ogólnomiejskich, sporządzonych i uzgodnionych z właściwymi biurami Urzędu przez jednostki realizujące te zadania oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia przez Dyrektora Biura;
- Weryfikacja planów rzeczowo-finansowych inwestycji powierzonych do realizacji przez dzielnice w zakresie budowy dróg powiatowych, sporządzonych przez urzędy dzielnic i jednostki organizacyjne nadzorowane przez dzielnice i uzgodnionych z właściwymi biurami Urzędu oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia przez Dyrektora Biura,
- Ocena harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych ogólnomiejskich oraz ujętych w załącznikach dzielnicowych do uchwały budżetowej m.st. Warszawy w zakresie dróg powiatowych, przedkładanych przez jednostki realizujące te zadania oraz zgłaszanie do nich uwag w uzasadnionych przypadkach,
- Ocena merytoryczna wniosków realizatorów inwestycji ogólnomiejskich o przekazanie środków finansowych z tytułu zrealizowanego zakresu rzeczowego, a w szczególności:
- sprawdzanie zasadności sporządzania wniosków w świetle zobowiązań wynikających z zawartych umów,
- sprawdzanie, w zakresie rzeczowym, zgodności przedkładanych dokumentów rozliczeniowych z planem rzeczowo-finansowym i budżetem,
- ocena zgodności rzeczywistego stanu wykonania robót, usług i zakupów z wykazanym we wniosku;
- Przygotowywanie we współpracy z Wydziałem Rozliczania Inwestycji Ogólnomiejskich okresowych sprawozdań dla Rady m.st. Warszawy z wykonania inwestycji, których całkowita wartość przekracza 100 mln zł,
- Współpraca:
- z Wydziałem Planowania Wydatków Majątkowych i Wydziałem Rozliczania Inwestycji Ogólnomiejskich w zakresie oceny merytorycznej zgłoszonych wniosków inwestycyjnych, prognoz wykonania planu inwestycji ogólnomiejskich i uzasadnień do jego korekt,
- z Wydziałem Inwestycji Dzielnicowych w zakresie monitorowania zadań dotyczących dróg powiatowych oraz innych zadań ujętych w załącznikach dzielnicowych do uchwały budżetowej m.st. Warszawy,
- z biurami Urzędu m.st. Warszawy i jednostkami organizacyjnymi realizującymi inwestycje ogólnomiejskie;
- Przygotowywanie i opiniowanie projektów uchwał, zarządzeń, instrukcji i innych dokumentów oraz informacji w zakresie dotyczącym Działu Infrastruktury Technicznej;
- Przygotowywanie i opiniowanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, interpelacje, zapytania i wnioski o udostępnienie informacji publicznej z zakresu działania Działu Infrastruktury Technicznej;
- Udział w przygotowywaniu planów i raportów z działalności Biura, w zakresie działania Działu Infrastruktury Technicznej;
- Inne obowiązki oraz zadania powierzone przez przełożonego, nie ujęte w powyższym zakresie, a wynikające ze specyfiki pracy w danej komórce organizacyjnej.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością regulacji prawnych z zakresu samorządu terytorialnego, w tym ustroju m.st. Warszawy, znajomością regulacji prawnych dotyczących realizacji inwestycji oraz ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, o pracownikach samorządowych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o drogach publicznych, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, kodeks cywilny, kodeks postępowania administracyjnego.
Miejsce pracy: Praca w budynku i poza budynkiem Urzędu. Budynki niedostosowane dla osób niedowidzących i niewidzących. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony w platformę dla osób niepełnosprawnych oraz windę, umożliwiającą wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się w terenie i wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1202 z późn. zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera (weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną),
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
- min. 3 - letni staż pracy, min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe z zakresu infrastruktury.
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia techniczne lub prawnicze,
- min. 4 – letni staż pracy,
- uprawnienia budowlane,
- dążenie do rezultatów, elastyczne myślenie, zdolności analityczne, samodzielność.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe z zakresu infrastruktury,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1202 z późn. zm.),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.)” .