Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Główne odpowiedzialności:
- Przygotowywanie kontroli, realizacja i dokumentowanie czynności kontrolnych oraz formułowanie ocen, zaleceń, informacji i analiz wynikających z przeprowadzonej kontroli, a także sporządzanie projektów dokumentów pokontrolnych. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w komórkach organizacyjnych Urzędu i nadzorowanych jednostkach organizacyjnych m.st. Warszawy, w ramach planów kontroli wewnętrznej oraz w sytuacjach koniecznych kontroli – doraźnych.
- Monitorowanie wykonywania i przestrzegania zaleceń pokontrolnych.
- Współpraca z organami wymiaru sprawiedliwości i innymi podmiotami zewnętrznymi - przygotowywanie projektów zawiadomień o popełnieniu czynów zabronionych kierowanych do odpowiednich organów i instytucji.
Charakterystyka pracy:
- Prowadzenie kontroli finansowej w zakresie ustalonym w wewnętrznym regulaminie organizacyjnym Biura Kontroli Urzędu, w szczególności dot. prawidłowości realizacji planów finansowych, dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów; zgodności prowadzenia gospodarki finansowej z przepisami ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości i innymi przepisami szczegółowymi, w tym kontrola przestrzegania procedur kontroli finansowej, udzielania zamówień publicznych oraz kontrola udzielania dotacji przez m.st. Warszawę oraz ich wykorzystania;
- Dokumentowanie czynności kontrolnych oraz formułowanie ocen, zaleceń, informacji i analiz wynikających z przeprowadzonej kontroli,
a także sporządzanie projektów dokumentów pokontrolnych; - Monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych do momentu ich pełnej realizacji;
- Współpraca z organami wymiaru sprawiedliwości i innymi podmiotami zewnętrznymi, w tym w szczególności przygotowywanie projektów zawiadomień o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa albo projektów zawiadomień o ujawnionych okolicznościach wskazujących na naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących ustaw: o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych,Ordynacja podatkowa, o podatkach i opłatach lokalnych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o ustroju m.st. Warszawy, o samorządzie gminnym, KPA.
Miejsce pracy:
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. W budynku winda umożliwia dotarcie do stanowiska wózkiem inwalidzkim – winda umożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim tylko do IV piętra. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim znajduje się na parterze.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane z: obsługą komputera, kontaktem z instytucjami zewnętrznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, rozmowami telefonicznymi i wyjściem w teren. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w kontroli lub audytach,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu ekonomii, kontroli wewnętrznej, audytu, administracji, zarządzania i organizacji, finansów publicznych,
- powyżej 3 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- pożądane kompetencje: identyfikacja z urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 4-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016.poz.902),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016.poz.922)”