Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 17 czerwca 2019 r.
Główne odpowiedzialności:
- Planowanie i projektowanie rozwoju oraz optymalizowanie infrastruktury informatycznej Urzędu m.st. Warszawy.
- Utrzymanie ciągłości działania i administrowanie usługami, aplikacjami oraz zarządzanie infrastrukturą serwerową w skali m.st. Warszawy.
- Opracowywanie standardów i procedur w zakresie IT oraz nadzorowanie przestrzegania procedur ochrony informacji przetwarzanych w systemach informatycznych Urzędu m.st. Warszawy.
Charakterystyka pracy:
- Zarządzanie serwerami, systemami i usługami opartymi o rozwiązania Linux.
- Zarządzanie systemami bazodanowymi: MSSQL, Oracle, PostgreSQL, MySQL, Firebird.
- Monitorowanie, obsługa i rozwiązywanie incydentów oraz bieżąca konserwacja infrastruktury serwerowej.
- Tworzenie i aktualizacja procedur, instrukcji i wytycznych w zakresie infrastruktury teleinformatycznej.
- Udział w postępowaniach o zamówienia publiczne z zakresu działania Wydziału.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, windy oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi wejściowe do pomieszczenia uniemożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie, ręcznym przenoszeniem ciężarów. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 3-letni staż pracy,
- powyżej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania infrastrukturą sieciową, administrowania środowiskami serwerowymi,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatu, komunikacja, samodzielność, współpraca.
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia na kierunku informatyka, matematyka, fizyka lub na kierunkach technicznych.