Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Inspektor w Administracji Publicznej Warszawa
Inspektor ds. infrastruktury i systemów teleinformatycznych w Miejskim Centrum Sieci i Danych

Inspektor ds. infrastruktury i systemów teleinformatycznych w Miejskim Centrum Sieci i Danych

Urząd m.st. Warszawy
Warszawa
praca stacjonarna
2607 dni temu

Prezydent miasta stołecznego Warszawy

ogłasza nabór kandydatów na dwa wolne stanowiska urzędnicze

w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa

Inspektor ds. infrastruktury i systemów teleinformatycznych w Miejskim Centrum Sieci i Danych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

Główne odpowiedzialności:

  • Utrzymanie i zabezpieczanie ciągłości działania oraz optymalizowanie i projektowanie rozwoju infrastruktury serwerowej oraz sieci teleinformatycznej,
  • Administrowanie usługami, aplikacjami i systemami telekomunikacyjnymi i zarządzanie infrastrukturą,
  • Opracowywanie standardów i procedur w zakresie bezpieczeństwa IT oraz nadzorowanie przestrzegania procedur ochrony informacji przetwarzanych w systemach informatycznych Urzędu.

Charakterystyka pracy:

  • Zarządzanie serwerami, systemami i usługami opartymi o rozwiązania Microsoft,
  • Zabezpieczanie ciągłości działania usług AD, DHCP, DNS, WSUS, PKI, poczty elektronicznej, współdzielenia plików,
  • Zarządzanie systemami bazodanowymi, macierzowymi, kopii bezpieczeństwa,
  • Zarządzanie środowiskiem wirtualizacyjnym,
  • Monitorowanie i bieżąca konserwacja infrastruktury serwerowej i macierzowej,
  • Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. z wykorzystaniem narzędzi informatycznych firmy ManageEngine, sporządzaniem inwentaryzacji, tworzeniem planów i projektów, rozwiązywaniem problemów wynikających z integracji i konsolidacji zasobów informatycznych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

 

Miejsce pracy:

 

Praca w budynku Urzędu i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, windy oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi wejściowe do pomieszczenia uniemożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim.

 

Stanowisko pracy:

 

Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie, ręcznym przenoszeniem ciężarów. Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

 

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016.poz. 902 z późn. zm.),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
  • minimum 3-letni staż pracy,
  • powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania infrastrukturą sieciową, administrowania środowiskami serwerowymi,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną

 

Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe min I stopnia o kierunku informatyka, matematyka, fizyka lub kierunki techniczne

  • pożądane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, otwartość na zmiany, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:  W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia,
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016.poz.902),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016.poz.922)”
 

Podobne oferty