Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na dwa wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Główne odpowiedzialności:
- Utrzymanie i zabezpieczanie ciągłości działania oraz optymalizowanie i projektowanie rozwoju infrastruktury serwerowej oraz sieci teleinformatycznej,
- Administrowanie usługami, aplikacjami i systemami telekomunikacyjnymi i zarządzanie infrastrukturą,
- Opracowywanie standardów i procedur w zakresie bezpieczeństwa IT oraz nadzorowanie przestrzegania procedur ochrony informacji przetwarzanych w systemach informatycznych Urzędu.
Charakterystyka pracy:
- Zarządzanie serwerami, systemami i usługami opartymi o rozwiązania Microsoft,
- Zabezpieczanie ciągłości działania usług AD, DHCP, DNS, WSUS, PKI, poczty elektronicznej, współdzielenia plików,
- Zarządzanie systemami bazodanowymi, macierzowymi, kopii bezpieczeństwa,
- Zarządzanie środowiskiem wirtualizacyjnym,
- Monitorowanie i bieżąca konserwacja infrastruktury serwerowej i macierzowej,
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. z wykorzystaniem narzędzi informatycznych firmy ManageEngine, sporządzaniem inwentaryzacji, tworzeniem planów i projektów, rozwiązywaniem problemów wynikających z integracji i konsolidacji zasobów informatycznych.
Miejsce pracy:
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, windy oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi wejściowe do pomieszczenia uniemożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie, ręcznym przenoszeniem ciężarów. Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016.poz. 902 z późn. zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 3-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania infrastrukturą sieciową, administrowania środowiskami serwerowymi,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną
-
wykształcenie wyższe min I stopnia o kierunku informatyka, matematyka, fizyka lub kierunki techniczne
-
pożądane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, otwartość na zmiany, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 3-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016.poz.902),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016.poz.922)”