Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Dział Utrzymania i Rozwoju
w Wydziale Utrzymania i Rozwoju Centrum Przetwarzania Danych Przestrzennych
w Biurze Geodezji i Katastru
Termin składania dokumentów: 15 października 2018r.
Główne odpowiedzialności:
- Planowanie i projektowanie rozwoju oraz optymalizowanie infrastruktury informatycznej.
- Utrzymanie ciągłości działania i administrowanie usługami, aplikacjami.
- Konsolidacja usług związanych z utrzymaniem i rozwojem systemów informatycznych.
- Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie utrzymywanych systemów informatycznych.
- Opracowywanie standardów i procedur w zakresie IT oraz nadzorowanie przestrzegania procedur ochrony informacji przetwarzanych w systemach informatycznych.
Charakterystyka pracy:
- Administrowanie serwerami aplikacyjnymi zasobu geodezyjnego oraz serwerami baz danych w tym: MS SQL oraz Oracle Database.
- Zarządzanie serwerami wirtualnymi w środowisku VMWare vSphere.
- Usuwanie skutków incydentów zgłoszonych przez użytkowników systemów informatycznych.
- Opracowywanie dokumentacji technicznej i procedur dla administratorów.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ustroju m.st. Warszawy.
Miejsce pracy:
Praca w budynku Urzędu oraz poza nim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Budynek wyposażony w platformę umożliwiającą wjazd wózkiem inwalidzkim. W budynku winda umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim, znajduje się na parterze. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidzącym, niedowidzącym i niesłyszącym.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane z: obsługą komputera i urządzeń biurowych, obsługą interesantów, wyjściem w teren, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 3-letni staż pracy,
- powyżej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania infrastrukturą sieciową, administrowania środowiskami serwerowymi,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatu, komunikacja, samodzielność, współpraca.
- Wykształcenie wyższe minimum I stopnia o kierunku informatyka, matematyka, fizyka, kierunki techniczne.