Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Inspektor w Administracji Publicznej Warszawa
Inspektor ds. geodezji Dział Aktualizacji Ewidencji Gruntów i Budynków w Wydziale Aktualizacji Ewidencji Gruntów i Budynków Biura Geodezji i Katastru

Inspektor ds. geodezji Dział Aktualizacji Ewidencji Gruntów i Budynków w Wydziale Aktualizacji Ewidencji Gruntów i Budynków Biura Geodezji i Katastru

Urząd m.st. Warszawy
Warszawa
praca stacjonarna
1516 dni temu

 

Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze w
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa

 

Inspektor ds. geodezji Dział Aktualizacji Ewidencji Gruntów i Budynków w Wydziale Aktualizacji Ewidencji Gruntów i Budynków Biura Geodezji i Katastru

Termin składania dokumentów: 26 października 2020 r.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


Główne odpowiedzialności:

  • prowadzenie spraw z zakresu geodezji i kartografii dotyczących: ewidencji gruntów i budynków
  • prowadzenie spraw z zakresu gromadzenia i prowadzenia powiatowego zasobu, geodezyjnego i kartograficznego w tym: aktualizacja baz danych zasobu oraz ww. ewidencji,
  • prowadzenie spraw z zakresu naliczania stosownych opłat oraz wystawiania dokumentów obliczenia opłaty za czynności związane z prowadzeniem i udostępnianiem materiałów z zasobu.

Charakterystyka pracy:

  • weryfikacja i rejestracja dokumentów będących podstawą aktualizacji ewidencji gruntów i budynków,
  • dokonywanie analiz dokumentów i ustaleń niezbędnych do wprowadzenia zmian,
  • aktualizacja części opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków,
  • zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych,
  • praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: regulacje prawne z zakresu: prawa geodezyjnego i kartograficznego, gospodarki nieruchomościami, infrastruktury informacji przestrzennej, ochrony danych osobowych, własności lokali, ksiąg wieczystych i hipoteki, dróg publicznych, samorządu terytorialnego, dotyczących pracowników samorządowych, informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, znajomość dekretu z dnia 26 października 1945 r. o własności i użytkowaniu gruntów na obszarze m.st. Warszawy, ustawa Kodeks cywilny, ustawa Kodeks postępowania cywilnego, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o dostępie do informacji publicznej, znajomość instrukcji kancelaryjnej.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu. Budynek wyposażony w platformę umożliwiającą wjazd wózkiem inwalidzkim. W budynku winda umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim, znajduje się na parterze. Budynek niedostosowanych dla osób słabowidzących i niewidomych.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, współpracą z klientami. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niesłyszącym.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami lub jednolite magisterskie na kierunku prawo,
  • minimum 3-letni staż pracy,
  • powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, kartografii, ewidencji gruntów i budynków, gospodarki przestrzennej lub przynajmniej 3 lata ww. doświadczenia zawodowego oraz 1 rok doświadczenia w zakresie kierowania ludźmi,
  • wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur, sumienność, dążenie do rezultatu, samodzielność, otwartość na zmiany, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu administracji publicznej, katastru,
  • powyżej pół roczne doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki przestrzennej, ewidencji gruntów i budynków.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

 

Podobne oferty