Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor ds. finansowo – księgowych w Dziale Finansowo-Księgowym
w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy ul. J. Bema 91, 01-233 Warszawa
Termin składania dokumentacji do dnia 29 grudnia 2022 r. do godz. 16.00
Numer referencyjny: 58/2022
- Prowadzenie postępowań windykacyjnych niepodatkowych należności publicznoprawnych i cywilnoprawnych,
- Wystawianie wezwań do zapłaty,
- Przygotowywanie upomnień i tytułów wykonawczych,
- Prowadzenie ewidencji dłużników, wezwań do zapłaty, upomnień i tytułów wykonawczych,
- Bieżąca analiza prowadzonych spraw pod kątem konieczności rozpoczęcia działań sądowych i egzekucyjnych,
- Podejmowanie działań mających na celu zapobieganie występowaniu zaległości,
- Kontrolowanie i monitorowanie wierzytelności przekazywanych do procesu windykacji (Centrum Obsługi Podatnika),
- Systematyczna analiza wierzytelności w zakresie terminowości płatności,
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (np. ZUS, COP),
- Księgowanie przypisów nienależnie pobranych świadczeń i zwrotów z ZUS,
- Współpraca z działami merytorycznymi w zakresie należności,
- Uzgadnianie sald kont należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń i rozliczeń ZUS;
- Przygotowywanie danych o zaległościach do sprawozdania RB-27S i RB-N.
Miejsce pracy:
Praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy ul. Bema 91 w Warszawie. Budynek wyposażony jest w podjazd. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Bema 91. Wykonywanie czynności na stanowisku pracy związane jest z obsługą komputera, urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz pomiędzy budynkami Ośrodka. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Warunki zatrudnienia:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy niezwłocznie po zakończeniu konkursu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej (zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie ekonomiczne,
- minimum 2-letni staż pracy w księgowości,
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie windykacji w jednostkach samorządu terytorialnego (potwierdzone zakresem czynności na stanowisku pracy),
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o egzekucji w administracji, kodeksu postepowania administracyjnego,
- umiejętność biegłej obsługi komputera w tym obsługa pakietu biurowego (MS Office / Libra Office – wymagana dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego).
- wykształcenie wyższe I i/lub II stopnia na kierunkach: rachunkowość, finanse, ekonomia,
- roczny staż w księgowości budżetowej (rachunkowość budżetowa lub finanse publiczne)
- umiejętność pracy na komputerowych systemach finansowo-księgowych (Info-System).
- szybkość i efektywność działania,
- zdolności analityczne,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem i różnorodnością zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- rzetelność, sumienność, samodzielność,
- umiejętność brania odpowiedzialności za zadania,
- umiejętność pracy w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- pracę w innowacyjnej instytucji,
- pracę w życzliwym zespole, wsparcie kierownika,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego i udział w atrakcyjnych szkoleniach,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
- możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie (w ramach grupowego ubezpieczenia).