Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na 3 wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 8 lutego 2021 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Główne odpowiedzialności:
- organizowanie i przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie m.st. Warszawy oraz na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze kierowników jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych oraz dla dzielnic,
- realizowanie zadań z zakresu sprawowania merytorycznego nadzoru nad działalnością wydziału dla dzielnicy lub innej komórki właściwej w sprawach kadrowych, w celu stosowania jednolitych procedur i standardów, w części dotyczącej realizacji zadań Wydziału.
Charakterystyka pracy:
- organizowanie i przeprowadzanie naborów kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie m.st. Warszawy; Współpraca z komórkami merytorycznymi przy przeprowadzaniu naborów na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze kierowników jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy o znaczeniu ponaddzielnicowym,
- modelowanie i wypracowywanie funkcjonalnych rozwiązań w procesie naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w tym opracowywanie propozycji wzorów dokumentów obrazujących ww. proces,
- opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, interpelacje oraz opracowywanie projektów odpowiedzi i decyzji administracyjnych związanych z dostępem do informacji publicznej w zakresie zadań związanych z przeprowadzaniem procesu naborów,
- sporządzanie okresowych sprawozdań i statystyk z zakresu realizowanych zadań dot. przeprowadzania naborów,
- współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie uzupełniania wniosków o nabór na wolne stanowiska urzędnicze w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze o niezbędne informacje, tj. przygotowanie analizy etatów, a w przypadku naborów z udziałem funduszy europejskich sprawdzanie zabezpieczenia środków finansowych na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy zaangażowanych etatowo w projekt,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, Kodeks Pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ustroju m.st. Warszawy, ustawa o samorządzie gminnym, zarządzenie nr 1896/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie Regulaminu przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie m.st. Warszawy z późn. zm.; zarządzenie nr 4985/2013 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 16 września 2013 r. w sprawie ustalenia Regulaminu przeprowadzania naboru kandydatów na wolne kierownicze stanowiska urzędnicze kierowników jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy o znaczeniu ponaddzielnicowym niewchodzących w skład Urzędu m.st. Warszawy z późn. zm.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony w windy niedostosowane do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Drzwi wejściowe do pomieszczenia pracy umożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, obsługą klienta, przemieszczaniem się wewnątrz i na zewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 3-letni staż pracy,
- powyżej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie ZZL, w szczególności w zakresie rekrutacji pracowników,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z urzędem, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, sumienność, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego/wewnętrznego.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu ZZL, nauk społecznych,
- powyżej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie administracji publicznej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.