Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko
Inspektor ds. Bezpieczeństwa Informacji
w Wydziale Kontroli Wewnętrznej i Bezpieczeństwa Informacji
w Wydziale Kontroli Wewnętrznej i Bezpieczeństwa Informacji
Miejsce pracy: Warszawa
oferta pracy – 738
Zadania:
Realizacja zadań z zakresu Polityki bezpieczeństwa informacji w Straży Miejskiej, w tym:
- tworzenie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa informacji (regulaminów, procedur, instrukcji, wzorów dokumentów i rejestrów)
- realizacja postępowań wyjaśniających dotyczących zdarzeń i incydentów bezpieczeństwa informacji
- rozpatrywanie skarg i wniosków osób, których dane dotyczą, związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych i realizacją ich praw wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących
- przygotowywanie projektów decyzji oraz odpowiedzi na wnioski i zapytania dotyczące informacji publicznej
- prowadzenie oraz aktualizacja strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Straży Miejskiej.
Wymagania niezbędne:
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu spraw z zakresu informacji publicznej lub ochrony danych osobowych
- co najmniej 2 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym lub co najmniej 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim lub średnim branżowym
- wykształcenie minimum średnie lub średnie branżowe
- dobra znajomość: ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy
o ochronie danych osobowych przetwarzanych w zw. z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie z zakresu Prawa, Bezpieczeństwa Informacji, Ochrony Danych Osobowych lub Informacji Publicznej
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu spraw z zakresu bezpieczeństwa informacji
- audytor wewnętrzny ISO 27001.
Niezbędne dokumenty:
- CV zawierające imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę urodzenia, informację o miejscu zamieszkania (miejscowości), a także posiadanym wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (w zakresie wymaganym w niniejszym ogłoszeniu)
- kopie dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenie i staż pracy (świadectwa pracy / świadectwa służby / zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy)
- podpisane oświadczenia (podpisane własnoręcznie lub „klawiaturowo”) o treści:
- 1. „Oświadczam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści ogłoszenia o naborze.”
- 2. „Świadomy/a odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań (art. 233 Kodeksu karnego) oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe, posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, posiadam nieposzlakowaną opinię i obywatelstwo …………..………………..… (wypisać jakie)”.
Sposób aplikacji:
Dokumenty przyjmujemy do dnia 21.07.2023 r. godz. 13:00:
- drogą e-mailową na adres: rekrutacja@strazmiejska.waw.pl – w tytule należy zamieścić informację: ,,oferta pracy – 738” (łączna waga załączników e-maila nie może przekraczać 20 MB)
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego, na adres: /smwarszawa/skrytka – w tytule należy zamieścić informację: ,,oferta pracy – 738”
- pocztą na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, Wydział Kadr i Płac, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, z dopiskiem: ,,oferta pracy – 738” (decyduje data wpływu, a nie data stempla pocztowego).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
- comiesięczną premię po przepracowaniu 3 miesięcy (wysokość premii jest ustalana na podstawie oceny pracy)
- „13 pensję”, nagrody jubileuszowe
- dofinansowanie nauki na studiach, świadczenia socjalne (np. dofinansowanie do wypoczynku), wsparcie psychologiczne, preferencyjne ubezpieczenie grupowe i pakiet opieki medycznej z możliwością objęcia rodziny/partnera, bezpłatne zajęcia sportowe, dofinansowanie do kart sportowych, zniżki na wydarzenia kulturalne.
Poznaj
Straż Miejska m.st. Warszawy
Interesujesz się bezpieczeństwem publicznym? Chcesz pomagać lokalnej społeczności? Nie boisz się wymagającej i odpowiedzialnej pracy? Szukasz stabilnego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę? Straż Miejska m.st. Warszawy prowadzi nabór na stanowisko aplikanta. Jako funkcjonariusz będziesz dbać o bezpieczeństwo warszawiaków i chronić porządek publiczny w stolicy.