Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 1 października 2018r.
Główne odpowiedzialności:
- Planowanie, budowa, rozwój i utrzymanie infrastruktury ICT oraz bezpieczeństwa usług.
- Udostępnianie i zabezpieczanie dostępu do usług biznesowych jednostkom organizacyjnym i osobom prawnym m.st. Warszawy zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi świadczenia lub zapewnienia wykonania usług na rzecz mieszkańców i innych podmiotów.
- Kontrola i monitorowanie dostępności usług krytycznych oraz bezpieczeństwa wraz z obsługą incydentów.
Charakterystyka pracy:
- Udostępnianie i zabezpieczanie ciągłości działania infrastruktury teleinformatycznej Urzędu, w szczególności sieci: wewnętrznej LAN, rozległej WAN i miejskiej MAN.
- Administrowanie systemami serwerowymi fizycznymi i wirtualnymi dedykowanymi dla obsługi infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa.
- Zapewnienie aktualności dokumentacji infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa w zakresie LAN, WAN, MAN i Data Center.
- Integracja i ujednolicanie sieci teleinformatycznych Urzędu z sieciami teleinformatycznymi Dzielnic i innych jednostek organizacyjnych.
- Udział w postępowaniach o zamówienia publiczne z zakresu działania Wydziału.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, windy oraz ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Drzwi wejściowe do pomieszczenia uniemożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie, ręcznym przenoszeniem ciężarów. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- minimum 3-letni staż pracy,
- powyżej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania usługami, infrastrukturą sieciową, bezpieczeństwa,
- certyfikaty potwierdzające kwalifikacje w zakresie technologii sieciowych i/lub bezpieczeństwa na poziomie podstawowym,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas testu wiedzy lub/i rozmowy kwalifikacyjnej,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatów, komunikacja, samodzielność, otwartość na zmiany, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
-
wykształcenie wyższe minimum I stopnia z zakresu informatyki, systemów i sieci teleinformatycznych, telekomunikacji, bezpieczeństwa teleinformatycznego.