Straż Miejska m.st. Warszawy
[z siedzibą ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa]
poszukuje kandydata na stanowisko
w Wydziale Prezydialnym, Referacie ds. Administracji
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie prowadzenie archiwum zakładowego Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym m.in.: przejmowanie do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych; przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji; udzielanie pomocy komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego przygotowywania akt do przekazania do archiwum zakładowego oraz na zniszczenie; udostępnianie akt zgromadzonych w archiwum zakładowym do wglądu lub ich wypożyczenia; przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i współpraca w tym zakresie.
Oferujemy: stabilne zatrudnienie, dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy, premię motywacyjną, „trzynastą pensję”, bezpłatne szkolenia, dofinansowanie nauki na studiach, świadczenia socjalne, pakiet opieki medycznej, preferencyjne ubezpieczenie grupowe, bezpłatne zajęcia sportowe, zniżki na wydarzenia kulturalne.
Wymagania niezbędne:
- minimum 2 lata doświadczenia archiwistycznego
- minimum 2 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym lub 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim lub średnim branżowym
- znajomość aktów prawnych z zakresu klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania dokumentacji do archiwów
- wiedza na temat zasad wykonywania czynności kancelaryjnych
- umiejętność obsługi programu MS Word - poprawne formatowanie tekstu, szybkie pisanie na klawiaturze
- umiejętność obsługi programu MS Excel w zakresie pracy z tabelami - w tym edycja i porządkowanie danych
- wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe (pożądane):
- ukończony kurs archiwisty
- wykształcenie wyższe z zakresu Archiwistyki
- znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
- podstawowa wiedza na temat działalności Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Poznaj
Straż Miejska m.st. Warszawy
Interesujesz się bezpieczeństwem publicznym? Chcesz pomagać lokalnej społeczności? Nie boisz się wymagającej i odpowiedzialnej pracy? Szukasz stabilnego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę? Straż Miejska m.st. Warszawy prowadzi nabór na stanowisko aplikanta. Jako funkcjonariusz będziesz dbać o bezpieczeństwo warszawiaków i chronić porządek publiczny w stolicy.