Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wymagania związane ze stanowiskiem: Niezbędne (formalne): 1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Nieposzlakowana opinia. 5. Kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania pracy na stanowisku inspektora, tj.: - wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 lata stażu pracy lub wykształcenie średnie oraz co najmniej 5 lat stażu pracy. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań: 1. Preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne, Zarządzenie finansami lub pokrewne związane z zakresem czynności na danym stanowisku. 2. Preferowane doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej. 3. Znajomość zasad rachunkowości budżetowej oraz aktów prawnych, m.in.: - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, - ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, - ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, - ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, - ustawy z dnia 13 marca 2004 r. o pomocy społecznej, - ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, - rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), - rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, - rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 11 stycznia 2022 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej, - rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetu jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, - rozporządzenie Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych. 4. Ogólna znajomość zasad finasowania zadań realizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzeszczach (zwany w dalszej części naboru jako OPS). 5. Biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office. 6. Umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programów księgowych i bankowych, zwłaszcza księgowym programie komputerowym firmy Rekord SI Bielsko-Biała w zakresie dotyczącym finansów i księgowości, I-Bank. 7. Umiejętność planowania, sprawna organizacji pracy, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, komunikatywność, odpowiedzialność i sumienność w realizacji powierzonych zadań, wysoka kultura osobista. Miejsce świadczenia pracy: siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzeszczach, ul. Mickiewicza 6. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie równoważnym. Planowany termin podpisania pierwszej umowy kwiecień 2025 r., na czas określony trwający 6 miesięcy z możliwością jej przedłużenia. Zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę, rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym. W przypadku poświadczenia przez kandydata odbytej służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym, podpisanie pierwszej umowy na czas określony na okres wg uzgodnień między stronami. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. W środowisku pracy mogą wystąpić: obciążenie psychiczne (emocjonalne, przeciążenie percepcyjne, stres); uciążliwości związane z obsługą monitora ekranowego na stanowisku pracy powyżej 4 godzin na dobę pracowniczą. W budynku Ośrodka nie występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń. W Ośrodku stosuje się monitoring wizyjny, sieci komputerowej i rozmów telefonicznych.
Brzeszcze
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 300 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Adama Mickiewicza 6, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Iwona Pawłowska
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - https://bip.malopolska.pl/opspolecznej4,a,2627594,ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-urzednicze-inspektor-do-spraw-rachunkowosci.html
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia. 2. Kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje zawodowe, potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. 3. Kserokopie świadectw pracy poświadczające staż pracy, potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia. 5. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia. 6. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia. 7. Oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Wszystkie dokumenty opracowane przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Dokumenty niepodpisane nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: osobiście w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzeszczach, przy ulicy Mickiewicza 6, 32-620 Brzeszcze (II piętro, pokój nr 204) w zaklejonej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko urzędnicze Inspektor (do spraw rachunkowości); pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@ops.brzeszcze.pl, opatrując KAŻDY dokument aplikacyjny kwalifikowanym podpisem elektronicznym; poprzez skrzynkę ePUAP Urzędu, opatrując KAŻDY dokument aplikacyjny kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem wykonanym za pomocą profilu zaufanego; przez operatora pocztowego na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mickiewicza 6, 32-620 Brzeszcze, w zaklejonej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko urzędnicze Inspektor (do spraw rachunkowości). Dokumenty będą przyjmowane do dnia 21.03.2025 r. do godziny 13:00, a złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu