OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INFORMATYKA
W REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,
ROZWOJU I PROMOCJI GMINY
W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU
Burmistrz Toszka
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Informatyka
w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy
(1 etat)
w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek
w pełnym wymiarze czasu pracy
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku
- lub wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 3-letni staż pracy.
- praktyczna umiejętność administrowania systemami Windows Serwer,
- znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i nadzorem nad siecią LAN i WAN,
- dobra znajomość obsługi i konfiguracji systemów operacyjnych (stacji roboczych)
- z rodziny MS Windows oraz pakietów biurowych pracujących na tych środowiskach,
- doświadczenie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów informatycznych użytkowników,
- podstawowa znajomość i umiejętność obsługi programów do edycji grafiki,
- znajomość przepisów:
- ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
- umiejętność administrowania stronami internetowymi,
- znajomość zasad zabezpieczeń infrastruktury informatycznej, baz danych,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- podstawowa znajomość zagadnień telekomunikacyjnych,
- znajomość obsługi baz danych w stopniu podstawowym,
- mile widziana wiedza na temat zadań i kompetencji organów samorządu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem elektronicznych usług publicznych,
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji czasu pracy,
- sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, asertywność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
- dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego, części, oprogramowania, licencji, aktualizacji programów – w porozumieniu z kierownikami referatów,
- opracowywanie planu informatyzacji Urzędu,
- administrowanie siecią komputerową i sprzętem komputerowym oraz czuwanie
- nad ich sprawnym funkcjonowaniem,
- instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych, przydzielanie praw do korzystania
- z zasobów sieciowych,
- administrowanie kontami poczty elektronicznej pracowników Urzędu i radnych Rady Miejskiej w Toszku,
- administrowanie, redagowanie oraz aktualizacja serwisów internetowych Gminy Toszek (toszek.pl, bip.toszek.pl, turystyka.toszek.pl),
- realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przepisów aktów wykonawczych do w/w ustawy,
- pełnienie funkcji koordynatora systemu RATUSZ oraz Lokalnego Administratora Systemu Rejestrów Państwowych „ŹRÓDŁO" (obsługa, konfiguracja, zarządzenie uprawnieniami, aktualizacja),
- realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informatycznego,
- wykonywanie obowiązków Administratora Sieci IT zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rodo),
- nadzór na działaniem Systemu Rejestrów Państwowych (ŹRÓDŁO) oraz administrowanie usługami sieciowymi (eSesja, EWID, TBO, WITKAC, WOW, Legalis, GUS, technikaIT, Clanet, BO),
- graficzne opracowywanie materiałów promocyjno-informatycznych.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego odpowiednio dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539), tj.:
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego, jako Obcego,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości.
- oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dokumenty do pobrania: https://bip.toszek.pl/81/117/dokumenty-do-pobrania.html