Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Jest drugim w Polsce operatorem kablowym pod względem liczby abonentów i dostawcą usługi triple play. Oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługa telefonii stacjonarnej.
Aktualnie do naszego zespołu w centrali firmy, w Gdyni, poszukujemy kandydatów/kandydatki na stanowisko:
- zapewnienie wsparcia informatycznego dla wszystkich pracowników Spółki zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,
- zdalne rozwiązywanie problemów informatycznych zgłaszanych przez użytkowników,
- monitorowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie obsługi zgłoszeń
- nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń,
- współpraca z wyspecjalizowanymi działami w celu rozwiązywania problemów w drugiej linii wsparcia.
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki : telekomunikacja lub informatyka,
- minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale helpdesk,
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych klasy Windows oraz OS X,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office,
- znajomość administracji usług katalogowych Active Directory,
- znajomość zagadnień sieciowych LAN,
- znajomość problematyki CallCenter,
- bardzo dobra znajomość budowy komputera, w tym umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i programowych,
- mile widziana dobra znajomość systemów mobilnych Android i iOS,
- dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień ITIL,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- wysokie umiejętności komunikacji zorientowane na użytkownika końcowego,
- umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu,
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
- kreatywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
- wysoka kultura osobista.
- interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w stabilnej organizacji,
- ciekawą i miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.