Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych,
- relokacja sprzętu komputerowego zgodnie z potrzebami biznesowymi,
- zarządzanie oprogramowaniem oraz sprzętem komputerowym,
- realizacja wymagań bezpieczeństwa dla systemów i sieci teleinformatycznych w obszarze działania wsparcia użytkowników,
- zarządzanie incydentami krytycznymi oraz monitorowanie jakości usług prowadzonych przez firmy zewnętrzne,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami ukierunkowana na realizację zadań oraz rozwiązywanie problemów,
- wdrażanie regulacji wewnętrznych optymalizujących procesy związane z celami jednostki.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego informatycznego,
- znajomości obsługi sprzętu komputerowego (m.in. stacje robocze, skanery terminalowe), pozwalającej na samodzielne konfigurowanie systemów operacyjnych oraz aplikacji,
- mile widziana znajomość pakietów biurowych i innych wiodących aplikacji,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętności rozwiązywania problemów,
- skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- umiejętności pracy w zespole,
- komunikatywności.
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym