Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Informatyk (Wsparcie Użytkownika)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PIT/IWU-WER/10/2014
Do zadań pracownika będzie należeć:
- bezpośrednie wsparcie informatyczne użytkownika systemów teleinformatycznych,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami ukierunkowana na realizację zadań oraz rozwiązywanie problemów,
- relokacja sprzętu komputerowego zgodnie z potrzebami biznesowymi,
- zarządzania oprogramowaniem oraz sprzętem komputerowym i telefonicznym,
- realizacja wymagań bezpieczeństwa dla systemów i sieci teleinformatycznych w obszarze działania wsparcia użytkowników,
- zarządzanie incydentami krytycznymi oraz monitorowania jakości usług prowadzonych przez firmy zewnętrzne,
- wdrażanie regulacji wewnętrznych optymalizujących procesy związane z celami jednostki.
- wykształcenia wyższego informatycznego,
- doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym zakresie czynności,
- znajomości sprzętu komputerowego (m.in. stacje robocze, skanery terminalowe),
- znajomości pakietów biurowych,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętności rozwiązywania problemów,
- skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- umiejętności pracy w zespole,
- komunikatywności.
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym