Ogłoszenie numer: 556167, z dnia 2014-11-27
Biuro Podróży NOWA ITAKA jest jednym z największych touroperatorów
w Polsce o stale rosnącej pozycji na rynku.
Swoją silną pozycję w branży zawdzięczamy nieustannemu rozwojowi.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby:
Informatyk Wsparcia Technicznego (Helpdesk)
Miejsce pracy: Opole
Nr Ref.: IT/HD3/2014
Opis stanowiska
-
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych
-
rozwiązywanie problemów technicznych
-
koordynacja szybkich i właściwych odpowiedzi na zgłoszenia, w tym przekazywanie zapytań i monitorowanie dalszego procesu
-
instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania
-
udzielanie pomocy zdalnej użytkownikom
-
sporządzanie raportów i dokumentacji
Wymagania
-
min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
-
wykształcenie techniczne oraz umiejętność analitycznego myślenia
-
dobra znajomość systemów i oprogramowania Microsoft (Windows, Office, Active Directory)
-
wiedza z zakresu rozwiązań sieciowych (IP/LAN/WAN)
-
umiejętność tłumaczenia skomplikowanych zagadnień technicznych w sposób przystępny dla użytkowników
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
prawo jazdy kat. B
-
znajomość rozwiązań opartych na Microsoft SharePoint i Dynamice CRM będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
-
ciekawą, ambitną pracę w renomowanej firmie
-
możliwość rozwoju zawodowego, wykorzystywanie nowoczesnych technologii, udział szkoleniach i konferencjach
-
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności