Ogłoszenie numer: 468585, z dnia 2014-07-08
Biuro Podróży ITAKA
Poszukuje osób na stanowisko:
Informatyk Wsparcia Technicznego (Helpdesk)
Miejsce pracy: Opole
Nr Ref.: IT/HD2/2014
Opis stanowiska
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych
- rozwiązywanie problemów technicznych
- koordynacja szybkich i właściwych odpowiedzi na zgłoszenia, w tym przekazywanie zapytań i monitorowanie dalszego procesu
- instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania
- sporządzanie raportów i dokumentacji
Wymagania
- min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie techniczne oraz umiejętność analitycznego myślenia
- dobra znajomość systemów i oprogramowania Microsoft (Windows, Office, Active Directory)
- wiedza z zakresu rozwiązań sieciowych (IP/LAN/WAN)
- umiejętność tłumaczenia skomplikowanych zagadnień technicznych w sposób przystępny dla użytkowników
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- ciekawa, ambitna praca w renomowanej firmie
- możliwość rozwoju zawodowego, wykorzystywanie nowoczesnych technologii, udział szkoleniach i konferencjach
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.