Informatyk w Dziale Eksploatacji i Wsparcia Technicznego
w Departamencie Informatyki
Numer ogłoszenia: DI/23/17
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 08.02.2023 r.
Szczegóły oferty
- wsparcie techniczne i merytoryczne użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych;
- instalacja i konfiguracja aplikacji biurowych i dedykowanych;
- prowadzenie ewidencji sprzętu oraz innych elementów będących składnikami infrastruktury teleinformatycznej;
- wykonywanie czynności serwisowych, konserwatorskich i innych, związanych z eksploatacją urządzeń teleinformatycznych;
- konfigurowanie oprogramowania systemowego stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych do wymogów polityki bezpieczeństwa NFZ.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe lub średnie (preferowane wykształcenie techniczne);
- Lata pracy zawodowej:
- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany,
- minimum 5 lat - w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
- Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej/świadectwem ukończenia szkoły średniej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość konfiguracji i obsługi systemu operacyjnego MS Windows 10 i pakietu biurowego MS Office 2013/2016;
- znajomość architektury komputera, jego podzespołów;
- znajomość podstawowych zagadnień dotyczących sieci LAN;
- umiejętność instalacji i obsługi sprzętu multimedialnego;
- umiejętność instalacji i obsługi urządzeń drukujących i skanujących;
- umiejętność radzenia sobie z presją czasu;
- umiejętność nadawania powierzonym zadaniom właściwych priorytetów;
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i odporność na stres;
- umiejętność szybkiego wyszukiwania rozwiązań problemów i awarii technicznych w infrastrukturze IT;
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym umożliwiająca zapoznanie się z dokumentacją techniczną w języku angielskim;
- znajomość zbioru dobrych praktyk ITIL v3;
- znajomość obsługi systemu System Center 2012 Configuration Manager.
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW