Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.
Do zespołu IT Helpdesk na terenie: województwa dolnośląskiego, lubuskiego, opolskiego i wielkopolskiego poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- wsparcie dla użytkowników
- analiza i rozwiązywanie incydentów oraz problemów
- wizyty informatyczne w wyznaczonych filiach IC
- testowanie oraz aktualizacja aplikacji
- kontrola i monitoring zainstalowanych systemów
- utrzymanie funkcjonowania systemu informatycznego
- minimum 2 doświadczenie w zakresie obsługi sieci komputerowych oraz w konfiguracji i instalacji sprzętu komputerowego
- bardzo dobrej znajomości środowisk stacji roboczych z rodziny Microsoft Windows (Windows 8, Windows 10), dobrej znajomości pakietu Microsoft Office 365 oraz podstawowej systemów serwerowych (Windows Server 2012, 2016)
- umiejętność rozwiązywania problemów komputerów pracujących w środowisku domenowym
- znajomości rozwiązań usług terminalowych oraz usług aktualizacji systemów i aplikacji
- znajomości zagadnień sieciowych (tj.: funkcjonowanie protokołu TCP/IP v4, VLAN, WAN, LAN)
- umiejętności konfigurowania urządzeń sieciowych oraz umiejętność tworzenia rozwiązań i utrzymywania oraz odtwarzania kopii zapasowych
- znajomości języka angielskiego, na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
- umiejętności organizacji własnego czasu pracy oraz pracy w zespole
- gotowość do wyjazdów służbowych
- studenci 4-5 roku studiów lub absolwenci kierunków informatycznych
- pracę w stabilnej i nowocześnie zarządzanej firmie z wieloletnimi tradycjami
- pracę w doświadczonym zespole
- pracę w pełnym wymiarze godzin
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- dostęp do nowoczesnych rozwiązań i narzędzi pracy
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia