Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy jest publiczną placówką służby zdrowia, udzielającą świadczenia medyczne w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Naszym celem jest realizacja zadań dydaktycznych i badawczych w powiązaniu z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i promocją zdrowia. Stanowimy bazę dydaktyczną dla studentów Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Co nas wyróżnia?
Szpital Uniwersytecki nr 1 im. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy jest regionalną jednostką opieki zdrowotnej oddaną poprawie stanu zdrowia mieszkańców regionu i kraju poprzez:
- kompleksowe diagnozowanie i leczenie wspierane innowacjami
- kształcenie i wychowywanie kadry medycznej
- prowadzenie wielozakresowych badań, służących poprawie skuteczności diagnozowania i leczenia
- promowanie zdrowego trybu życia
Naszym priorytetem jest realizacja projektów badawczych w powiązaniu z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i promocją zdrowia, a misję dydaktyczną realizujemy w oparciu o najlepszych lekarzy specjalistów oraz najnowocześniejsze metody nauczania. Są tu hospitalizowane przypadki z medycznego punktu widzenia najtrudniejsze, wymagające wysokospecjalistycznej wiedzy i znakomitego sprzętu. Oprócz realizacji wysokospecjalistycznych procedur medycznych, naszym zadaniem – jako szpitala uniwersyteckiego jest również kształcenie przed i podyplomowe kadry medycznej, a także działalność naukowa i badawcza, która ma na celu rozwój medycyny oraz poprawę jakości leczenia.
- administracja szpitalnymi systemami informatycznym ,
- testowanie wersji aktualizacyjnych oraz nowych funkcjonalności systemów,
- diagnozowanie problemów oraz wprowadzanie drobnych poprawek,
- zarządzenie bazą użytkowników oraz uprawnieniami do systemów informatycznych,
- współpraca z firmami dostarczającymi oprogramowanie,
- analiza potrzeb użytkowników i dopasowywanie rozwiązań systemowych,
- prowadzenie dokumentacji technicznej oraz użytkownika dla istniejących systemów,
- przygotowywanie analiz i zestawień na podstawie danych uzyskanych z administrowanych systemów,
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach systemów, diagnozowanie przyczyn awarii i podejmowanie starań zmierzających do ich usunięcia,
- wsparcie dla użytkowników końcowych wszystkich komórek organizacyjnych.
- wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane kierunki: informatyka, teleinformatyka, informatyka stosowana lub pokrewne),
- praktyczna znajomość języka SQL,
- znajomość podstaw programowania,
- umiejętności pracy z systemem MS Windows (usługa katalogowa AD),
- praktyczna znajomość narzędzi służących do zarządzania relacyjnymi bazami danych,
- obsługa programów pakietu Office,
- podstawowa wiedza z zakresu sieci (DNS, DHCP, itp.),
- podstawowa znajomość związana z siecią teleinformatyczną,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- zaangażowanie, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy.
- umowa o pracę,
- możliwości rozwoju i zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
- szkolenia wewnętrzne,
- systemowe wdrożenie do pracy.