Informatyk - Helpdesk
Miejsce pracy: Krapkowice
Zakres obowiązków:
- Obsługa użytkownika końcowego (helpdesk) w zakresie bieżących problemów,
- Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących sprzętu komputerowego,
- oprogramowania i sieci,
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
- Udział we wdrożeniach aplikacji biznesowych.
Oczekiwania:
- Podstawowe umiejętności dotyczące budowy i diagnozowania sprzętu komputerowego oraz peryferiów (drukarki, skanery),
- Dobra znajomość systemu Microsoft Windows,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz czytanie dokumentacji technicznej ,
- Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących sieci komputerowych (rutery, TCP/IP),
- Mile widziana wiedza z zakresu Active Directory,
- Wysoka kultura osobista, opanowanie, chęć poznawania nowych rozwiązań.
Proponujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie ugruntowanej pozycji na rynku,
- Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach,
- Wykorzystywanie znajomości języka obcego w codziennej pracy,
- Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość dodatkowego ubezpieczenia NNW,
- Bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wczasów, kultury i sportu,
- Atrakcyjny pakiet medyczny ENEL – MED.
Poznaj
MULTiSERWIS Sp. z o.o.
Multiserwis Sp. z o.o. należy do grupy Bilfinger SE. Od ponad 30 lat budujemy, izolujemy, montujemy rusztowania nawet w najtrudniejszych warunkach. Realizujemy projekty na dużych obiektach przemysłowych.
Wspieramy zrównoważony rozwój oferując rozwiązania przyjazne dla środowiska.
Multiserwis to niemal 3800 pracowników, którym zapewniamy stabilizację, rozwój i bezpieczeństwo na projektach w całej Europie.