„Nie ja, ale Drugi ważniejszym jest”
Jesteśmy polskim producentem grzejników łazienkowych i dekoracyjnych, grzałek, maszyn budowlanych oraz sprzętu rehabilitacyjnego. Mając 30 lat doświadczenia, służymy ludziom nie tylko w Polsce, lecz także w ponad 40 krajach świata, na 4 kontynentach. W swej działalności staramy się być zawsze bliżej naszych Konsumentów i Partnerów Handlowych, wychodzić naprzeciw ich potrzebom. Spełnianie oczekiwań, to dla nas za mało - chcemy je wyprzedzać.
Wiemy, że rozwój osiąga się jedynie we współpracy z lepszymi od siebie, dlatego współdziałanie z kompetentnymi i kreatywnymi specjalistami pozwala nam znajdować innowacyjne, jak i funkcjonalne rozwiązania.
Codzienne zadania na tym stanowisku będą skupiały się na wsparciu naszej firmy i jej Pracowników pod kątem szeroko rozumianych rozwiązań IT
- obsługa zgłoszeń dotyczących działania systemów IT (software, hardware)
- zdalne wsparcie użytkowników
- przygotowanie do pracy sprzętu informatycznego
- obsługa systemów informatycznych
- utrzymanie ciągłości pracy systemów informatycznych (komputery, urządzenia peryferyjne)
- serwis sprzętu komputerowego
- udział w projektach prowadzonych przez Zespół IT
- szkolenie nowych użytkowników
- wykonywanie analiz i raportów z systemu obsługi zleceń
- wykształcenie wyższe, kierunkowe
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość zagadnień sieci komputerowej
- biegła znajomość środowiska Windows oraz aplikacji MS Office
- znajomość i umiejętność konserwacji sprzętu klasy PC
- umiejętności rozwiązywania problemów użytkowników
- komunikatywną znajomość j. angielskiego
- rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- pracę w innowacyjnej i stabilnej organizacji o płaskiej strukturze
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- możliwość przystąpienia do programu Multisport / OK System
- możliwości wyboru ubezpieczenia grupowego
- prywatną opiekę medyczną