Dla dynamicznie rozwijającej się firmy z branży chemii, biochemii i mikrobiologii, do pracy na stałe poszukujemy pasjonujących się informatyką, rzetelnych i samodzielnych osób na stanowisko:
Informatyk/ Administrator
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: KH11/17PP
Kluczowe zadania to:
- bieżące wsparcie pracowników i klientów firmy w zakresie obsługi urządzeń i aplikacji IT
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od użytkowników systemu IT
- bieżąca obsługa i wsparcie użytkowników (help desk), konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, zakup osprzętu IT etc.
- bezpośrednia współpraca z klientami firmy, support techniczny w zakresie zdalnej administracji systemami (system B2B AURA)
- wsparcie w bieżącej pracy w systemie klasy ERP (CDN Optima/ Optima BI)
- tworzenie dokumentacji technicznej
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- ok. 1-2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (help desk/ administracja systemami)
- wykształcenie min. średnie, kierunkowe (mogą być studenci ostatnich lat studiów informatycznych)
- dobra znajomość systemów Windows/ Windows Serwer od strony Administratora
- znajomość zagadnień związanych z technologiami sieciowo - serwerowymi
- znajomość zagadnień związanych z VPN, routingiem i bezpieczeństwem sieci
- bardzo dobra znajomość protokołu TCP/IP
- umiejętność konfiguracji routerów, firewalli, serwisów sieciowych
- zainteresowanie tematyką nowych technologii IT/Telecom
- łatwość w przyswajaniu wiedzy technicznej, szybkie uczenie się
- komunikatywność, umiejętność współpracy zespołowej
- samodzielność, dobra organizacja pracy własnej
Nasz Klient oferuje:
- stałą, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w swojej branży
- umowa o pracę (1/2 lub 3/4 lub pełen etat - w zależności od preferencji pracownika)
- motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa + system premiowy + benefity)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i umiejętności poprzez szkolenia, kursy
Zainteresowała Cię nasza oferta? Nie zwlekaj z przesłaniem swojego CV - oferta pracy od zaraz!
Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH11/17PP w tytule e-maila.