Naszym Klientem jest firma zajmująca się rozwiązaniami informatycznymi, która dostarcza najwyższej jakości technologie IT.
Prowadzi działalność w dziedzinie nowoczesnych technologii tj.: wirtualizacja, Big Data i Cloud Computing.
Informatyk/ Administrator/ HelpDesk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: INF/07/2015
Zakres obowiązków:
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania
- Współpraca z technikami LAN i administratorami sieci w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania komputerów stacjonarnych w firmie
- Zapewnienie wsparcia dla specjalistów zespołu IT
- Telefoniczne i e-mailowe wsparcie klienta w zakresie problemów stacjonarnych
- Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie wszystkich monitorów, klawiatur, dysków twardych, kart sieciowych i innych używanych urządzeń w firmie
- Diagnozowanie i naprawianie problemów związanych z antywirusem
- Wykonywanie działań konserwacyjnych wszelkich urządzeń
- Roczne doświadczenie w branży IT
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bieglym
- Mile widziany Certyfikat CISCO lub MCSA/MCSE
- Umiejętność instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów systemów komputerowych, aplikacji MS Office i konfiguracji sieci
- Znajomość usługi MS Active Directory, Exchange 2003, DNS, DHCP, TCP/IP
- Mile widziana praktyczna znajomość systemów biletowych, takich jak Remedy/ CA Unicenter
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe
- Szkolenie wprowadzające
- Możliwość rozwoju i uczestnictwa w projektach
- Niezbędne narzędzia do pracy