Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Oprogramowania

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twoje obowiązki: Wsparcie klienta podczas sprzedaży, tworzenie ofert, obsługa zamówień, dokumentacja, wystawianie faktur. Adresowanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz partnerów. Kontakt telefoniczny z klientami w celu poznania ich potrzeb i przedstawienia oferty. Praca z systemem...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Benefits Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
  • Specjalista ds. Obsługi Czatu z j. bułgarskim

    Unique People sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    1 dni
    Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Zobacz więcej ofert pracy

Informator w muzeum

FALLWORK Sp zo.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2782 dni temu

Ogłoszenie numer: 1527193, z dnia 2017-02-14

FALLWORK Sp zo.o.

Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego FallWork Sp. z o.o. to lider w branży HR. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie usług personalnych świetnie znamy wszystkie sekrety współczesnego rynku pracy. Wiemy, jak trudno jest wielu firmom znaleźć pracowników, którzy spełnią oczekiwania i sprawdzą się w pracy. Wiemy też, jak trudno jest wielu kandydatom znaleźć odpowiednią posadę, na jakiej będą mogli wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności oraz rozwijać się zgodnie ze swoimi zainteresowaniami. Dlatego nasze działanie polega na pośredniczeniu między tymi grupami. Wiemy, czego oczekują pracodawcy i jak do nich dotrzeć. Dysponujemy rozbudowaną bazą kontaktów we wszystkich liczących się branżach, a naszymi Klientami są największe firmy polskie i zagraniczne. Dla naszych Klientów szukamy najlepszych pracowników. Prowadzimy rekrutacje zarówno na stanowiska szeregowe, jak i kierownicze.

Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:

Informator w muzeum

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: WA/2017

 

Opis stanowiska

  • informowanie gości o aktualnej ofercie Muzeum, kierunkach zwiedzania
  • wskazywanie miejsc wydarzeń aktualnie odbywających się w Muzeum
  • udzielanie wsparcia podczas ewakuacji budynku
  • regulowanie ruchu zwiedzających
  • dodatkowe zadania zlecone przez Pracodawcę

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie
  • wysokie umiejętności komunikacyjne
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (min B2) - WARUNEK KONIECZNY!
  • nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania się adekwatnie do sytuacji, znajomość zasad savoir-vivre
  • otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi
  • umiejętność i chęć udzielania pomocy, dzielenia się wiedzą
  • entuzjazm, zaangażowanie i motywacja do pracy z ludźmi
  • nienaganna prezencja, dbałość o schludny i estetyczny wygląd
  • dyspozycyjność - praca w tygodniu jak również w weekendy

Oferujemy

  • stawkę godzinową
  • umowę zlecenie ze składkami ZUS
  • przyjazną atmosferę
  • pracę od zaraz, w systemie zmianowym
  • elastyczny grafik
  • szeroki pakiet benefitów

*Oferta pracy tymczasowej

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Ursynów    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 8 221 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klienta dla producenta w branży tytoniowej (połączenia, e-maile, chaty) Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Tworzenie dopasowanych ofert i promowanie produktów (Cross/Upselling) Informowanie o produktach i usługach, zarządzanie reklamacjami i wymiana...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży Oprogramowania

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twoje obowiązki: Wsparcie klienta podczas sprzedaży, tworzenie ofert, obsługa zamówień, dokumentacja, wystawianie faktur. Adresowanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz partnerów. Kontakt telefoniczny z klientami w celu poznania ich potrzeb i przedstawienia oferty. Praca z systemem...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You are a native...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Benefits Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
  • Specjalista ds. Obsługi Czatu z j. bułgarskim

    Unique People sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    1 dni
    Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.