Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
Zakres obowiązków: Zarządzanie kartami dostępu: codzienne zgłoszenia dot. blokad, aktywacji, zmian dostępów kart wejściowych do biura, przygotowywanie kart dla nowo zatrudnionych pracowników Klienta i dostawców; Przygotowywanie identyfikatorów dla nowych pracowników oraz aktualizacja ID...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
O projekcie Jeśli dysponujesz wiedzą w zakresie tworzenia/programowania aplikacji w oparciu o system ERP Microsoft Dynamics AX / Microsoft Dynamics 365 / Axapta; Chciałbyś pracować przy ambitnych, niebanalnych zadaniach; Dołącz do naszego zespołu jako Programista. Twój zakres obowiązków...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
(praca zdalna) Opis stanowiska: Analiza i poprawa jakości cyfrowych map używanych globalnie. Praca zdalna, idealna dla osób z dobrymi umiejętnościami badawczymi i znajomością lokalnej geografii. Rodzaj zatrudnienia: Freelancer z elastycznym grafikiem. Obowiązki: Wykonywanie zadań badawczych...
Opis zadań na stanowisku: Rozwój i utrzymanie autorskiego systemu SPIN w ramach dynamicznego zespołu DevOps w modelu SCRUM; Współpraca z Product Ownerami i przedstawicielami biznesu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań; Przygotowanie i testowanie kodu zgodnie z wymaganiami; Utrzymywanie...
Experis™ is the global leader in professional resourcing and project-based workforce solutions. We accelerate organizations’ growth by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT, Finance & Accounting, Engineering and Healthcare to precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve.
Information Officer with French language
Nr Ref.: IOF/097/GBE
Job Description
Providing customer support for foreigner customers
Resolving technical problems
Registering customers' problems and requests
Monitoring and classifying all incoming documents and information
Assignment of unresolved cases to the next line of support
Following customer service standards
Requirements
Very good knowledge of French language in written and spoken (B2/C1)
Good knowledge of English language (B1/B2)
Willingness to work in Bydgoszcz
Good command of computer literacy - MS Office
Good knowledge of system administration Windows 2003/2008/2010
Good time management skills
Ability to work in a team
Offer
Attractive salary, benefit package and relocation allowance
Stable employment (the first contract for a period of 6 months)
Work in a international company which is a leader on the market and has been awarded a Great Place to work 2013
Work in an international environment
Work with the high-qualified team of professionals
Possibility of career development
Possibility of development an experience in the field of IT
A wide range of trainings
If you are interested in this offer please send your application by clicking Apply button.
Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
Zakres obowiązków: Zarządzanie kartami dostępu: codzienne zgłoszenia dot. blokad, aktywacji, zmian dostępów kart wejściowych do biura, przygotowywanie kart dla nowo zatrudnionych pracowników Klienta i dostawców; Przygotowywanie identyfikatorów dla nowych pracowników oraz aktualizacja ID...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
O projekcie Jeśli dysponujesz wiedzą w zakresie tworzenia/programowania aplikacji w oparciu o system ERP Microsoft Dynamics AX / Microsoft Dynamics 365 / Axapta; Chciałbyś pracować przy ambitnych, niebanalnych zadaniach; Dołącz do naszego zespołu jako Programista. Twój zakres obowiązków...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
(praca zdalna) Opis stanowiska: Analiza i poprawa jakości cyfrowych map używanych globalnie. Praca zdalna, idealna dla osób z dobrymi umiejętnościami badawczymi i znajomością lokalnej geografii. Rodzaj zatrudnienia: Freelancer z elastycznym grafikiem. Obowiązki: Wykonywanie zadań badawczych...
Opis zadań na stanowisku: Rozwój i utrzymanie autorskiego systemu SPIN w ramach dynamicznego zespołu DevOps w modelu SCRUM; Współpraca z Product Ownerami i przedstawicielami biznesu w ramach wypracowywania nowych rozwiązań; Przygotowanie i testowanie kodu zgodnie z wymaganiami; Utrzymywanie...