MOYA SIEĆ STACJI PALIW
Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci stacji paliw w Polsce. Pierwszą stację uruchomiliśmy w 2009 roku, obecnie posiadamy już ponad 200 obiektów. Wyróżnia nas wszechstronna, stale rozwijająca się oferta obejmująca m.in. koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, ulepszony diesel ON MOYA POWER, program flotowy MOYA FIRMA. W trosce o naszych Klientów, wprowadzamy atrakcyjne promocje, realizujemy ogólnopolskie działania marketingowe, oferujemy program lojalnościowy MOYA VIP.
Do współpracy zapraszamy osoby z doświadczeniem, które wyznaczają nowe trendy,
chcą zainwestować w swój rozwój i Firmy
mają w sobie charyzmę wyznaczania nowych kierunków rozwoju
Podejmij wyzwanie i odpowiedź na poniższą ofertę rekrutacyjna!!
- zarządzanie problemami, ich analizą oraz nadzorem nad wdrażaniem środków naprawczych oraz zapobiegawczych,
- identyfikację obszarów wymagających poprawy w ramach działających systemów oraz procesów,
- monitorowanie oraz opracowywanie wskaźników KPI oraz SLA w zakresie zarządzania problemami oraz incydentami,
- współpracę z zespołem I, II i III linii wsparcia technicznego,
- współpracę z zewnętrznymi dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów oraz incydentów w ramach świadczonych usług wsparcia technicznego,
- współpracę z Klientem wewnętrznym w celu identyfikacji procesów oraz obszarów wymagających poprawy, dążąc tym samym do podnoszenia jakości obsługi Klienta wewnętrznego
- wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie procesu wsparcia technicznego oraz obsługi problemów oraz incydentów zgodnie z najlepszymi metodykami,
- nadzór i koordynowanie prac w zakresie zarządzania wiedzą oraz repozytorium bazy wiedzy,
- opracowywanie i aktualizację procedur w zakresie rozwiązania problemów oraz incydentów.
- posiadają co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- posiadają wykształcenie wyższe – preferowane techniczne,
- znają technologię IT w zakresie usług technicznych oraz ich komponentów takich jak: serwery, stacje robocze, sieci, bazy danych oraz cyklu wytwarzania i rozwoju oprogramowania,
- posiadają doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów w zakresie wsparcia technicznego,
- posiadają certyfikat na poziomie min. ITIL Foundation,
- posiadają umiejętność pracy w zespole i dzielenia się wiedzą,
- cechuje samodzielność, zaangażowanie i kreatywność w działaniu oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
- umowę o pracę lub B2B,
- prywatny pakiet medyczny,
- kursy, szkolenia,
- pracę w młodym, kreatywnym zespole,
- możliwość rozwoju, nauki i zdobywania ciekawego oraz różnorodnego doświadczenia zawodowego.