Jesteśmy europejskim liderem na rynku dystrybucji elektroniki użytkowej. Działamy już ponad dwadzieścia lat, pracując w blisko stu lokalizacjach otoczeni tysiącami gadżetów i sprzętów. Są tacy, którzy traktują nas, jako przewodników po świecie technologii — to nasza misja i cel, do którego dążymy
Otwieramy rekrutację
na stanowisko:
Incydent / Problem Manager
Miejsce pracy:
Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
Czym będziesz się zajmować?
- Świadczeniem usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie
- Wsparciem Continous Improvment Managera w realizacji procesów ciągłego doskonalenia
- Zarządzaniem procesem obsługi incydentów, problemów, service request-ów
- Nadzorowaniem procesu event management i zapewnieniem jego efektywności
- Określeniem procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
- Wdrażaniem standardów obsługi procesów związanych z incydentami, problemami i service request-ami, w tym ich monitorowania
- Zapewnianiem zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich ciągłego doskonalenia
- Usprawnianiem i podnoszeniem jakości obsługi Klienta wewnętrznego
- Koordynowaniem prac w zakresie zarządzania wiedzą oraz zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
- Zarządzaniem dostawcami i nadzorem nad realizowanymi przez nich pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów oraz realizacji service request
- Wprowadzaniem najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
- Współdziałaniem z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy
- Opracowywaniem i aktualizacją procedur utrzymaniowych w zakresie rozwiązania problemów, incydentów i service request-ów
- Ciągłym doskonaleniem usług oraz ich zakresu i poziomu wobec wymagań klientów
Czego się nauczysz?
- Będziesz mieć możliwość wzięcia udziału w globalnym projekcie transformacji cyfrowej
- Zapewniania utrzymania kluczowych rozwiązań dla biznesu na poziomie całej grupy
- Podejmowania działań mających na celu minimalizację ilości incydentów w ramach rozwiązań grupowych
- Dostarczania i planowania wspólnie z Product Team-ami Root Cause Analysis działań usprawniających wsparcie rozwiązań informatycznych wspierających biznes na poziomie grupy
- Zarządzania wiedzą
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne
- Co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność definiowania i wdrażania procesów utrzymania rozwiązań informatycznych
- Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne
- Doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów wsparcia i świadczonych usług
- Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych
- Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym
- Orientacja na realizację celów biznesowych
- Umiejętność działania pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
- Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży retail
- Umiejętności analityczne
- Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
- Certyfikat ITIL
Dodatki:
- Dofinansowanie do lektoratów
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa/żywieniowa
- Parking
- Ubezpieczenie grupowe
- Dodatki okolicznościowe