Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Incydent / Problem Manager

Media Markt Polska Sp. z o.o.
mazowieckie, Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
praca stacjonarna
1866 dni temu
Jesteśmy europejskim liderem na rynku dystrybucji elektroniki użytkowej. Działamy już ponad dwadzieścia lat, pracując w blisko stu lokalizacjach otoczeni tysiącami gadżetów i sprzętów. Są tacy, którzy traktują nas, jako przewodników po świecie technologii — to nasza misja i cel, do którego dążymy

Otwieramy rekrutację
na stanowisko:

Incydent / Problem Manager
Miejsce pracy:
Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
Czym będziesz się zajmować?
  • Świadczeniem usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie
  • Wsparciem Continous Improvment Managera w realizacji procesów ciągłego doskonalenia
  • Zarządzaniem procesem obsługi incydentów, problemów, service request-ów
  • Nadzorowaniem procesu event management i zapewnieniem jego efektywności
  • Określeniem procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
  • Wdrażaniem standardów obsługi procesów związanych z incydentami, problemami i service request-ami, w tym ich monitorowania
  • Zapewnianiem zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich ciągłego doskonalenia
  • Usprawnianiem i podnoszeniem jakości obsługi Klienta wewnętrznego
  • Koordynowaniem prac w zakresie zarządzania wiedzą oraz zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
  • Zarządzaniem dostawcami i nadzorem nad realizowanymi przez nich pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów oraz realizacji service request
  • Wprowadzaniem najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
  • Współdziałaniem z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy
  • Opracowywaniem i aktualizacją procedur utrzymaniowych w zakresie rozwiązania problemów, incydentów i service request-ów
  • Ciągłym doskonaleniem usług oraz ich zakresu i poziomu wobec wymagań klientów
Czego się nauczysz?
  • Będziesz mieć możliwość wzięcia udziału w globalnym projekcie transformacji cyfrowej
  • Zapewniania utrzymania kluczowych rozwiązań dla biznesu na poziomie całej grupy
  • Podejmowania działań mających na celu minimalizację ilości incydentów w ramach rozwiązań grupowych
  • Dostarczania i planowania wspólnie z Product Team-ami Root Cause Analysis działań usprawniających wsparcie rozwiązań informatycznych wspierających biznes na poziomie grupy
  • Zarządzania wiedzą
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne
  • Co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność definiowania i wdrażania procesów utrzymania rozwiązań informatycznych
  • Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne
  • Doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów wsparcia i świadczonych usług
  • Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych
  • Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym
  • Orientacja na realizację celów biznesowych
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
  • Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów
Mile widziane:
  • Doświadczenie w branży retail
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
  • Certyfikat ITIL
Dodatki:
  • Dofinansowanie do lektoratów
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa/żywieniowa
  • Parking
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dodatki okolicznościowe