Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: LT/HR/12/13/D
- Odpowiedzialność za procedury i prawidłowy przebieg procesów HR (szczególnie w obszarach: przesunięcia, awanse, planowanie zatrudnienia, administracja personalna, płace i świadczenia, systemy motywacyjne),
- Zarządzanie procesami HR zgodnie z metodyką firmy,
- Nadzór nad zespołem szczególnie w zakresie dostarczania wysokiej jakości usług (zgodnie z SLA),
- Odpowiadanie na zapytania klientów, procesowanie zapytań, rozwiązywanie problemów,
- Utrzymywanie regularnej komunikacji i budowanie relacji z partnerami i klientami,
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji zgodnie z procedurami i terminami,
- Udział w przygotowaniu raportów, szczególnie dotyczących jakości i efektywności procesów HR,
- Stałe monitorowanie trendów i wprowadzanie optymalizacji oraz poszukiwanie sposobów poprawy zadowolenia klientów,
- Budowanie pozytywnej i wspierającej kultury pracy zespołu,
- Wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań.
- Udokumentowanego doświadczenia zawodowego z zakresu zarządzania zespołem/ procesem, najchętniej w międzynarodowej organizacji,
- Świadomości biznesowej: rozumienia otoczenia biznesowego i iego wpływu na strategię i działania HR,
- Doświadczenia i znajomości kluczowych procesów HR,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min C1),
- Umiejętności zarządzania projektami i ludźmi,
- Umiejętności pracy pod presją czasu i w zmieniającym się środowisku,
- Umiejętności rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia,
- Umiejętności zarządzania czasem i ustalania priorytetów.
- Ciekawą i stabilną pracę w międzynarodowej organizacji,
- Rozwój zawodowy poprzez pracę w międzynarodowych zespołach i udział w prestiżowych projektach międzynarodowych,
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system motywacyjny i pakiet świadczeń, m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie,
- Atrakcyjny program szkoleń,
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych,
- Doskonałą atmosferę pracy.