SAS Institute to wiodąca firma informatyczna - światowy lider w zakresie analityki biznesowej oraz największy niezależny dostawca oprogramowania Business Intelligence. Jesteśmy partnerem biznesowym ponad 150 największych firm i instytucji w Polsce.
Oddział SAS w Polsce zatrudnia obecnie 250 osób. Firma przywiązuje dużą wagę do kreowania wysokiego zaangażowania oraz pozytywnej atmosfery pracy. W 2014 roku SAS Instiute zdobył 1 miejsce dla Najlepszego Miejsca Pracy w Polsce w rankingu Great Place to Work®.
W naszym zespole Back Office dobrze czują się osoby o wysokich standardach pracy – samodzielne, potrafiące efektywnie organizować swoja pracę, proaktywnie nastawione na profesjonalną i miłą obsługę klienta wewnętrznego i poszukujące optymalnych rozwiązań.
- Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- Rozliczenia kadrowe i obsługa systemu (urlopy, zwolnienia lekarskie, benefity etc.)
- Koordynacja naliczania wynagrodzeń – współpraca z firmą zewnętrzną
- Sporządzanie sprawozdań i statystyk kadrowych
- Obsługa benefitów pracowniczych i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Zarządzanie, aktualizacja i utrzymywanie danych w systemach informatycznych (Workday)
- Raportowanie na potrzeby księgowości, zarządu i korporacji
- Wsparcie i doradztwo w zakresie zarządzania ludźmi dla managerów działów
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w dziale administracji kadrowej
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy
- Praktyczna znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego
- Praktyczna znajomość przepisów dotyczących innych form zatrudnienia (umowy cywilno-prawne, praktyki absolwenckie, umowy o współpracy, kontrakty managerskie)
- Znajomość przepisów obejmujących Fundusz Świadczeń Socjalnych
- Obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności Excel
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne komunikowanie się
- Mile widziana praktyczna znajomość przepisów dotyczących danych osobowych, BHP i czasu pracy
- Mile widziana umiejętność obsługi Workday, TETA, Płatnik, MS Sharepoint
- Odpowiedzialność za powierzone zadania i informacje - dyskrecja, umiejętność klasyfikowania informacji jako poufne lub wrażliwe
- Wysoki poziom kultury osobistej i doskonała umiejętność precyzyjnej komunikacji werbalnej i pisemnej
- Umiejętność dobrej organizacji zadań i pracy pod presją czasu
- Dbałość o szczegóły, systematyczność i terminowość
- Samodzielność i nastawienie na wypracowanie optymalnych rozwiązań
Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania zapraszamy Cię do złożenia swojej aplikacji. W zamian proponujemy Ci pracę w świetnie współpracującym zespole, w międzynarodowej firmie oferującej realną możliwość rozwoju, atmosferę współpracy i wysoką kulturę pracy.